LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De geluksbode

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Madeleine

De geluksbode

Ongelezen bericht door Madeleine »

:?
Hoera, ik (mevr. Madeleine) heb een bedrag (tot) E 60.000,00 gewonnen! Het enige wat ik moet doen is een machitiging incasso opsturen naar de geluksbode, Postbus 133, 5670 AC Nuenen.
Iemand machtigen om geld op mijn rekening te storten?
Deze organisatie staat (zover ik het kan bezien) niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.Wie weet hier meer van?

Gast

Re: De geluksbode

Ongelezen bericht door Gast »

Je haalt 2 zaken door elkaar. Incasso= geld afboeken. Storten is een ander begrip. Daarvoor heb je alleen een rekeningnr. nodig :)

Gast

Dus ze haalt ze niet door elkaar??? GOED LEZEN

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Er was eens......... :twisted:

Gast

snif ik heb ook nooit geluk ik heb die brief niet ontvangen :(

maar gewoon alle zooi stoppen in de antwoordenveloppe en lekker opsturen naar hun antwoordnummer

Mireille

Ongelezen bericht door Mireille »

Wat ze bedoelt: om die prijs te mogen winnen moet ze een abonnement op die Geluksbode nemen en dus alleen maar die organisatie machtigen 17,50 per maand van haar rekening af te schrijven. Het Reader's Digest idee maar dan nog vager en fouter.
Verder staat er uiteraard nergens een garantie dat de prijs ook echt gestort zal worden. Ik kan alle verwarring begrijpen, want je moet de brief ongeveer 5 keer lezen om dit eruit op te maken, op het eerste gezicht staat er wat Madeleine schreef.
Verder zijn de spelregels zo klein geschreven dat zelfs een havik er een vergrootglas bij nodig heeft.
Uiteraard wordt er bij het info-nummer (040-2302468) niet opgenomen.
Kortom dit riekt naar oplichters.

Gesloten