Ik doe precies wat er staat en stuur het gelijk op. Dan doe ik op 23 februari mee met een andere actie, waardoor ik bedenk dat ik het pakket van De'Longhi nog niet heb. Gelukkig... tot 1 maart tijd om te reclameren.Hartelijk dank voor jouw aankoop van een De’Longhi volautomatisch espressoapparaat. Je ontvangt in de periode van 1 november 2016 t/m 31 december 2016 een verwenpakket cadeau!
Druk deze bevestigingsmail af en stuur hem samen met de originele uitgeknipte EAN-code (streepjescode die begint met 8004...) uit de blauwe verpakking en een duidelijk leesbare kopie van je aankoopbewijs naar *...*
Wij sturen het verwenpakket binnen 4 weken na ontvangst van je documenten op naar je opgegeven postadres. Indien je het verwenpakket niet binnen 4 weken hebt ontvangen, heb je tot 1 maart 2017 de tijd om contact op te nemen via e-mail of via telefoonnummer x zodat je het verwenpakket alsnog kunt reclameren. Ook overige vragen, klachten en opmerkingen over deze actie zullen na deze datum niet meer in behandeling worden genomen.
Hoe moeilijk is het dan voor een bedrijf om alsnog een verwenpakket of iets anders op te sturen naar een super tevreden klant?Bijna twee maanden geleden heb ik jullie een print van bijgevoegde email gestuurd, alsmede een kopie van de aanschafbon van mijn DeLonghi espressomachine en de streepjescode van de verpakking. Tot op heden heb ik nog niets hiervan vernomen. *...*
Bijgevoegd heb ik een pdf bestand van de aankoopbon en een afbeelding van de doos/streepjescode en andere gegevens. Dat in combinatie met de registratiecode moet voor jullie genoeg informatie zijn om te achterhalen wat er is mis gegaan. *...* Maar het is gelukkig nog voor 1 maart.
Ik hoop dat ik alsnog mijn verwenpakket binnenkort mag verwachten. De machine bevalt uitstekend! Ik denk mijn beste aanschaf van de afgelopen jaren!
Maar ik heb me aangemeld op 31 december toch? Ik heb nergens iets gelezen over 20 januari. Ik kon reageren na 4 weken als ik het pakket nog niet ontvangen had, er staat niet dat ik binnen 4 weken had moeten reageren. 31 december - 20 januari is ook 3 weken. Bovendien zegt de mail van 31 december bedankt voor uw registratie, vanaf dat moment wisten ze dat mijn streepjescode onderweg was. En dus heb ik tot 1 maart om alsnog te reclameren. Ik word wat pissig en mail terug dat ik 20 januari niet ken en tot 1 maart de tijd heb, leg ze alles nog eens uit en vertel ook dat ze alle gegevens en bewijs in huis hebben en eindig met: Bij deze reclameer ik dus alsnog mijn verwenpakketHartelijk dank voor uw bericht.
Aan de hand van de door u verstrekte gegevens hebben wij tot op heden geen aanvraag met benodigde documenten ontvangen.
Het is tot onze spijt niet meer mogelijk om alsnog een aanvraag toe te sturen daar de actieperiode reeds is verlopen.
Alle aanvragen welke niet voor 20 januari 2017 door ons zijn ontvangen, worden niet meer verwerkt.
Na deze datum zullen ook vragen, klachten en opmerkingen niet meer in behandeling worden genomen. *...*
Het heeft geen nut, getuige hun antwoord:
Dat een merk zo moeilijk doet, terwijl ik echt vind dat ik in mijn recht sta. Ook al zijn zij niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte inzendingen, ze weten dat ik op 31 december me aangemeld heb. Ik heb hierover gecorrespondeerd op 23 feb. Bij die mail heb ik de foto gestuurd van de streepjescode die correspondeert met de ingevoerde gegevens op 31 december. Dus ze hebben op 31 december al een link tussen de streepjescode van mijn specifieke apparaat en mijn gegevens en nu ook nog een foto als bewijs en dat allemaal ruim voor 1 maart, de officiële deadline om te reclameren. Dus als een bedrijf gewoon bij wijze van spreken zegt dat een zending niet is ontvangen, dan hoeven ze niks meer te leveren ondanks dat ze alle bewijs in handen hebben dat ik de machine gekocht heb binnen de actieperiode, dat de streepjescodes kloppen, de factuur etc. Het gaat me niet eens meer om dat verwenpakket, ik vind het gewoon belachelijk dat een merk je lokt met een actie en je vervolgens afscheept met excuses, terwijl getuige de bevestigingsmail de reclamatieperiode nog loopt.Tot onze spijt kunnen wij u niet anders melden dan dat het niet meer mogelijk is uw aanvraag te verwerken, daar de actie inmiddels is gesloten.
Ons hoofdkantoor heeft bepaald dat inzendingen welke na 20 januari 2017 binnen komen niet meer worden geaccepteerd. Zoals in de algemene voorwaarden staat beschreven zijn wij niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Ben ik nou zo kortzichtig en dom en heb ik het fout of draait De'Longhi zich hier uit een actie?