LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de telegraaf op proef

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
benje

de telegraaf op proef

Ongelezen bericht door benje »

Op een beurs in Hardenberg werd mij de telegraaf van die dag aangeboden. ik mocht de krant meenemen als ik mijn adres in zou vullen, als ik een proefabbonement wou dan moest ik daarvoor tekenen.
Ik wilde geen proefabbonement dus ik heb niet getekent. Ik wilde wel de krant van die dag die mij werd aangeboden en ik had er geen bezwaar tegen als men mij in ruil daarvoor reclame zou sturen, dan kon ik thuis nog even overleggen of men een proefabbonement wou hebben. Tot mijn verbazing krijgen wij v/a maandag iedere dag de krant, en nog meer verbaasd mij de brief die ik enkele dagen later ontving:"Welkom bij de telegraaf, het doet ons genoegen u als abonnee te mogen verwelkomen." Ook ontving ik hierbij een acceptgiro van 36,69.
Ik heb nergens toestemming voor gegeven, ik wilde alleen even op de hoogte gesteld worden van de actualiteit van die voor mij zeer drukke dag, waarbij ik geen tijd had gehad om naar het nieuws te kijken!
Jeanet Benneker

Gast

Re: de telegraaf op proef

Ongelezen bericht door Gast »

Laat de telegraaf maar anders bewijzen, laat hun maar dat een getekende papiertje zien, want die is er niet.
Bel of mail de telegraaf en vraag hierom, wedden dat ze dan wel anders piepen.

Gesloten