Ben 9/12 gebeld door De Vakantiekaart. Er kwam een mooi verhaal over de 5% korting die je krijgt als je via hun site een reis boekt. Je mag zo vaak boeken als je wilt en op reis met zoveel mensen als je wilt. Je leven lang! en dat alles voor alleen de verzendkosten van 2,95. Klinkt aantrekkelijk toch
Dat wilde ik wel. Gaf mijn n.a.w. gegevens en rekeningnummer op en toestemming tot automatische incasso van die E 2,95. Eerst even gerepeteerd en toen moest ik alles bevestigen op een voicerecorder
Telkens stellen ze een vraag en of het duidelijk is.
Opeens wordt er supersnel een stuk tekst voorgelezen over cadeaubonnen die je dan moet betalen na de proefperiode. Cadeaubonnen die maar liefst E 75,00 kosten.
Weer wordt de vraag gesteld of het duidelijk is. Voor je het weet, zeg je dan al ja...........maar ik was er toch al wel op voorbereid dat er ergens een addertje moest zitten. Nou en daar was ie. Ik beantwoordde de vraag daarom met Nee.
Tsja, dat gooide natuurlijk roet in het voicerecorder gesprek. Mevrouw probeerde mij maar steeds te overtuigen om Ja te zeggen. Ik heb haar toen heel duidelijk gemaakt, dat als ze mij dit voor het voicerecorder gesprek had verteld, ik gelijk zou hebben gezegd dat ik niet geinterresseerd ben in de vakantiekaart.
Desalniettemin heb ik gewoon tijdens de opname aangegeven af te zien van de vakantiekaart, te annuleren en dat ik het gespek niet wilde voortzetten.
Geen probleem zei ze.
Vandaag trof ik een envelop van de vakantiekaart aan...........Hartelijk dank voor uw aanmelding. Aanmelding
Gelijk geprobeerd te bellen, maar tot 3x toe werd de hoorn erop gegooid. Tsja, het was dan ook al 5 voor 6. Stel je voor dat je dan nog een lastige klant aan de telefoon krijgt.
Enfin, ik kan nu nog binnen 7 dagen aangeven dat ik de vakantiekaart niet wil, maar dan moet ik wel een brief sturen naar een Postbus.
Wees dus gewaarschuwd. Zodra ze uw n.a.w. gegevens hebben, wordt u lid of u dat nu wil of niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Vakantiekaart verwerkt je aanmelding altijd
-
Re: De Vakantiekaart verwerkt je aanmelding altijd
Wisten we echt nog niet, Jamero.
Als je echter in het forum over onder meer vakantiereizen had gekeken, had je kunnen zien dat er al tig topics over dit onderwerp geopend zijn, en al twee jaar geleden is de conclusie al getrokken dat dit nep is.
Als je echter in het forum over onder meer vakantiereizen had gekeken, had je kunnen zien dat er al tig topics over dit onderwerp geopend zijn, en al twee jaar geleden is de conclusie al getrokken dat dit nep is.
Wat was dan de vraag waar je nee op had gezegd dan?
Want ik begrijp dat als je het hele verhaal hebt gehad en toestemt met een voicelog om de overeenkomst door te nemen, dat je dus ook al JA zou gaan zeggen in de voiceog, maar hoe zomaar die nee dan?
Want ik begrijp dat als je het hele verhaal hebt gehad en toestemt met een voicelog om de overeenkomst door te nemen, dat je dus ook al JA zou gaan zeggen in de voiceog, maar hoe zomaar die nee dan?
Je kunt toch ook antwoorden met Prima of Okay?
Mensen die mij bellen met een mooi verhaal laat ik hun verhaal vertellen. Als ze mij iets aanbieden zeg ik dat ik hun site wel zal bezoeken en dat ik het eens rustig op mijn tijd en gemak eens rustig na zal lezen. Tuurlijk mogen ze me een paar dagen naderhand terugbellen. Dit vind ik veel fijner dan spontaan ergens JA tegen zeggen.
Mensen die mij bellen met een mooi verhaal laat ik hun verhaal vertellen. Als ze mij iets aanbieden zeg ik dat ik hun site wel zal bezoeken en dat ik het eens rustig op mijn tijd en gemak eens rustig na zal lezen. Tuurlijk mogen ze me een paar dagen naderhand terugbellen. Dit vind ik veel fijner dan spontaan ergens JA tegen zeggen.