De volgend mail naar dell gestuurd vandaag:
Geachte heren,
Ik heb interesse in een van uw laptops.
Op de volgend pagina staat een dell inspiron 9300 aangeboden voor een vanaf prijs van 1299 euro.
http://www1.euro.dell.com/content/produ ... l=nl&s=dhs
Wat een buitenkansje denk ik! Dell maakt zijn naam waar, geen tussenpersonen dus goedkoper!
Als ik vervolgens op details aankilk zie ik nog steeds 1299 euro! op de volgende pagina
http://www1.euro.dell.com/content/produ ... l=nl&s=dhs
Ik zie de laptop al op mijn buro staan!
Als ik vervolgens op cofigureer en bestel druk zie ik opeens een prijskaartje VANAF 1644 euro!
http://configure.euro.dell.com/dellstor ... inspn_9300
Mijn vraag is: is dit een lekkermakertje of?
Ik wil die laptop best wel bestellen maar dan wel incl. de dubbele geheugen, gratis transport en de extra besparing van 100 euro die tot 30-3-2005 voor de 9300 geldt en al in de basisprijs verekend is van 1299 euro. En dan komen er natuurlijk de eventuele uitbreidingen bij.
Als u hiermee akkoord gaat dan kunnen wij zaken doen.
ALs u hiermee niet akoord gaat dan heeft u als onderneming voorgoed bij mij afgedaan want lekkermakertjes zijn goed voor 2erangs bedrijven, en niet voor bedrijven die aan de top staan.
En wat betreft jullie voorwaarden: .......Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van evidente fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties. De promoties zijn geldig bij aankoop van maximaal 5 systemen per klant......................................geloof ik niet in foutieve webpages! Als u mij het 1299/1644 verschil niet geloofwaardig uit kunnen leggen of niet akoord gaat met mijn eerdere voorstel dan zal ik buiten het feit dat ik u voortaan links zal laten liggen als bedrijf ook, indien de site niet heel erg snel aangepast wordt, melding maken bij trosradar en andere instanties..
Hoe verklaren jullie de 345 euro prijsverschil!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dell foutieve lokkertjes
Re: Dell foutieve lokkertjes
Goed kijken en lezen wat er staat!!!
Voor het bereiken van de vanaf/geadverteerde prijs, dient u de service te downgraden naar 1 Jaar Collect and Return.
Het is dus ook niet de BTW wijsneusje
Voor het bereiken van de vanaf/geadverteerde prijs, dient u de service te downgraden naar 1 Jaar Collect and Return.
Het is dus ook niet de BTW wijsneusje
-
Re: Dell foutieve lokkertjes
Als dit de eerste mail is die je naar Dell stuurt vind ik je toon behoorlijk overdreven en agressief. Wellicht dat je met een beleefde mail meer bereikt.
Als je jezelf zo 'assertief' op kunt stellen kun je het probleem vast ook zelf wel uitzoeken. ik heb in ieder geval geen zin om je ermee te helpen.
Als je jezelf zo 'assertief' op kunt stellen kun je het probleem vast ook zelf wel uitzoeken. ik heb in ieder geval geen zin om je ermee te helpen.