LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dinsdag OUDE prijs gekocht VRIJDAG in de folder voor LAGE PR

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Tamp

Dinsdag OUDE prijs gekocht VRIJDAG in de folder voor LAGE PR

Ongelezen bericht door Tamp »

Koop ik DINSDAG een MP-3 speler bij electronicazaak SCHEER & FOPPEN voor de volle prijs. Staat die vrijdag in de folder voor een lagere prijs.

WAT ZIJN MIJN RECHTEN??? WAT MOET/KAN ik DOEN?

Dit is gewoon niet leuk. Heeft iemand ervaring met dit soort zaken?

Gast

Re: Dinsdag OUDE prijs gekocht VRIJDAG in de folder voor LAGE PR

Ongelezen bericht door Gast »

Wat kan je doen?
In het vervolg niet zo snel meer iets kopen.
Winkelier mag ten alle tijden zelf bepalen wanneer iets in de reclame gaat en wanneer niet.
Dit is dus gewoon een gevalletje van pech hebben.

de

Ongelezen bericht door de »

Je kan hem toch ook gewoon terugbrengen?

phas3r

Ongelezen bericht door phas3r »

Weet het niet meer helemaal zeker hoor maar...
Volgens mij heb je recht op de korting.
Als een produkt binnen enkele dagen in de aanbieding komt, moet de verkoper dit melden als je het produkt koopt.
Dit wordt zelden gedaan, logisch natuurlijk.

Vraag het anders voor de zekerheid even na bij de consumentenbond.

L.C.

Ongelezen bericht door L.C. »

Helaas, pindakaas. Elke koop is een aparte overeenkomst. Al zou hij ze gratis weggeven dan nog heb je geen recht op je geld terug. Wat je wel zou kunnen doen is het volgende: je gaat naar de winkel en ruilt hem. Je krijgt je geld dan vaak terug en dan koop je hem opnieuw :roll:

cygnum

Ongelezen bericht door cygnum »

Een bedrijf is soms (lang niet altijd) op de hoogte van welke producten er volgende week in de aanbieding zullen zijn. Als de verkoper dit wist, had hij dit kunnen melden. Ik denk dat dit niet het geval is. In dit geval is het echt een geval van koop is koop, wellicht dat er een vorm van coulance is, maar reken er maar niet op.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hij had het idd. kunnen melden, cygnum.
Maar is daartoe niet verplicht.

Tamp

Ongelezen bericht door Tamp »

Beste mensen, :D

Na op de site van :twisted: S&F gekeken te hebben, kwam ik hun reglement tegen. Maar een bezoekje aan de winkel was al voldoende :D . De verkoper vertelde dat hij dat niet kon weten. Maar direct maakte hij duidelijk dat het geen probleem was. Kreeg direct het verschil van €21,- terug.

Bedankt voor de tips. Ik had namelijk 8 dagen omruilgarantie, dan had ik hem idd omgeruild voor een andere. Maar het is altijd prettiger als het op een humane manier kan.

P.S. omruilgarantie is niet echt prettig als je gewoon je geld terug wilt hebben. Maar goed daar had ik in dit geval geen last van.

kop

Ongelezen bericht door kop »

ik heb bij een "Expert" winkel een dvd speler gekocht op woensdag en 3 dagen erna kreeg ik de folder met de aanbiedingen 20 euro goedkoper, ik heb toen een email gestuurd naar de winkel en werd teruggebeld dat ik 20 euro terug kreeg, een hele goed service van Expert

Gesloten