LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DOE MEE MET DEZE ACTIE

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
clouseau

DOE MEE MET DEZE ACTIE

Ongelezen bericht door clouseau »

BENZINEPRIJS OMLAAG

ALS IEDEREEN MEEDOET DAN HELPT HET

Controle over de benzineprijzen:

Zoals het ernaar uit ziet, zullen voor de zomervakanties de benzineprijzen een recordhoogte bereiken.
Experts verwachten enorm hoge benzineprijzen.
Iedereen wilt dat de benzineprijzen omlaag gaan?????> Daarvoor hebben we een gezamenlijke en goede aktie nodig.
Philipp Holsworth had een betere idee dan alleen maar op een bepaalde dag> niet tanken.
De Oliemaatschappijen lachen over zo'n idee. Ze weten toch dat men op een bepaald moment weer > moet tanken. Is het niet vandaag dan is het morgen.Dus dit heeft geen zin.
Dit nieuwe idee heeft meer kans van slagen:
Wij moeten de oliemaatschappijen laten zien dat wij - de klanten - de
macht hebben en niet omgekeerd.
Met de regelmatig stijgende benzineprijzen moeten wij hierop als klant
reageren.De enigste mogelijkheid om de benzineprijzen naar beneden te krijgen is om enkele oliemaatschappijen financieel pijn
te doen door HUN benzine niet te kopen. Dit kan een grote invloed hebben op de totale benzineprijs en kan tot een
benzineprijs-oorlog leiden.
HET IDEE:
Voor de rest van 2004 geen benzine tanken bij twee van de grootste
benzinemaatschappijen: SHELL en ESSO!!!!!!!
Als beiden geen benzine meer verkopen, worden ze gedwongen om met de prijs naar beneden te gaan om het voor de klanten weer aanlokkelijk te maken om bij hen te tanken.
Als deze beide maatschappijen met hun prijs naar beneden gaan dan moeten de overigen ook weer volgen. Als de prijzen weer omhoog gaan dan begint het spel weer opnieuw.Om met dit systeem succesvol te zijn moeten zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte zijn.Stuur naar zoveel mogelijk mensen deze E-Mail.Als iedereen die deze mail krijgt dit doet en dit ook naar alle bekenden stuurt dan is Nederland binnen no-time overspoelt met deze mail en kunnen we iets doen aan de abnormaal hoge benzineprijzen.IEDEREEN MOET ER WEL VAN OVERTUIGD ZIJN EN VOLHOUDEN TOTDAT SHELL EN ESSO
BEGINNEN MET HUN PRIJZEN TE VERLAGEN.
DIT SYSTEEM WAS IN ANDERE LANDEN AL EFFECTIEF. (BIJVOORBEELD CANADA) HIER GING DE PRIJS NA DEZE AKTIE 12 CENT NAAR BENEDEN.
VOORAL IN DE KOMENDE VAKANTIEPERIODE EN EXTRA FEESTDAGEN KAN HET EFFEKT AL GROOT ZIJN ALS ER BIJ SHELL EN ESSO NIET MEER GETANKT WORDT.

Veel succes bij de aktie

Groetjes Cloueau
:wink: :wink: :wink: Esso en Shell :cry: :cry: :cry:

me-myself

Re: DOE MEE MET DEZE ACTIE

Ongelezen bericht door me-myself »

op zich een fantastisch idee, en als er genoeg mensen mee doen zal het waarschijnljk ook wel werken, maar nu komt het. als ik niet meer mag tanken bij esso of shell, waar moet ik dan tanken?????

bij ons in de stad is er geen andere mogelijkheid en buiten de stad is de dichtsbijzijnde op de snelweg en ja je raad het al. ook dit is een shell.

denk dat er meerdere met dit probleem zitten omdat zij het overgrote deel van de benzinepompen in handen hebben.

me-myself

Stropdas

Ongelezen bericht door Stropdas »

Haalde Tango bijv. ook de benzine niet gewoon bij Shell? En voert BP de prijsverhoging niet net zo hard door als Shell? Beetje kortzichtig gedacht van degene die dit artikel heeft geschreven. Ga dan op lpg rijden als je het te duur vind :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Is niet kortzichtig gedacht hoor.
Feit blijft dat shell en esso de 2 grootste benzinemaatschappijen in Nederland zijn.
Shell bepaald daarbij ook nog de prijzen voor de benzine voor een groot gedeelte, dus door daar niet meer te tanken kan je shell min of meer dwingen de prijzen naar beneden te doen.

En dan ga je toch lpg rijden????
Er wel eens bij stil gestaan dat dat niet voor een ieder is weggelegd?
Je moet namelijk heel wat kilometers rijden wil het rijden op gas rendabel worden.

Gast

Complete onzin die clouseau hier neerzet.

Probeert hier iedereen tot een samenhorigheid te brengen, terwijl hij in een andere topic (Openbaar vervoer) zich ontpopt tot een buschauffeur die soms mensen bij een bushalte in de kou laat staan door door te rijden en terug te zwaaien als ze naar de aankomende bus zwaaien.

Lekker makkelijk praten heeft die clouseau. Die kan als buschauffeur met z'n gezin (als die die heeft) gratis gebruik maken van het openbaar vervoer.
Zal ook dan wel zwaaien en misschien wel een bepaalde vinger opsteken naar automoblisten als hij met de bus over de busstrook mag rijden langs de file.

Echt een zielig chauffeurtje.....

Gasje

Ongelezen bericht door Gasje »

Zeg gastje : Mens erger je niet is een leuk spel

Gast

Geplaatst op 26 May 2004 13:34 door Gasje

--------------------------------------------------------------------------------

Zeg gastje : Mens erger je niet is een leuk spel
Dat is aan jouw reacties hier en op andere topics wel te merken dat jij overal van die cynische opmerkingen moet maken over de mensen die reageren.

Reageer eens inhoudelijk, dan doe je tenminste nog iets nuttigs op de forums.

Kauwboy

Ongelezen bericht door Kauwboy »

Ben het helemaal eens met de actie!!
Je ziet wat het gedaan heeft bij de supermarkten en de prijxen werden ook verlaagd.
Ja tango neemt ze benzine af bij de shell maar albert heijn bezit c1000 toch ook bijna en toch hebben ze samen de prijzen verlaagd.

Groetjes

Gast

uhhhh Albert Heijn en C1000 hebben de prijzen verlaagd?????? kijk maar eens goed op je bonnentje, eindbedrag niet veel lager hoor...
Maar als je dit wil laten werken moet je helemaal niet meer tanken, want de overheid pakt het grootste gedeelte van de winst op benzine, dat is nou net de reden waarom het in omringende landen veel goedkoper is.
En dat stoppen met auto rijden is ook nog eens goed voor het millieu :lol:

Gast

IK VIND TANKEN IN NEDERLAND BELACHELIJK EEN IDEE VOOR DE PROFITEURS.
ER ZIJN ALLEMAAL HIER ZAKENVULLERS,ANDER WOORD DAARVOOR IS? (BLOEDZUIGERS!!
WAT JE HIER IN NEDERLAND VOOR 1 *** LITER BENZINE BETAALT,KRIJG JE VOOR DAT ZELFDE GELD DUS €1.22 . 19 LITER IN DE ARABISCHE WERELD,VANDAAR DIE OORLOG,
KOM MANNEN NOOIT BIJ SHELL EN ESSO TANKEN NOOIT NOOIT NOOIT!
ANDRES LOPEN WE STRAKS ZONDER ONDERBROEK,DUS BEN GEWAARSCHUWD.
een Vriend

Gast

Kunnen we geen actie gaan voeren tegen constant gebruik van hoofdletters? :shock:

Gast

Geplaatst op 25 May 2004 19:52 door clouseau

--------------------------------------------------------------------------------

BENZINEPRIJS OMLAAG

ALS IEDEREEN MEEDOET DAN HELPT HET
Meneer of mevrouw clouseau,

U wekt de indruk dat uw bericht van u afkomstig is, echter ik heb precies dezelfde tekst al enige weken via mijn e-mail binnen gekregen.

Een tikkeltje arrogant?

Gast

Sorry, aanvulling op bovenstaand bericht:

Dit lijkt verdacht veel op een ketiingbrief!

Dus ik roep mensen op NIET mee te doen aan deze e-mailpostbus-vervuiling!!

Gast

Het hele leven is een groot mens erger je niet spel gasje,dat weten wij allenmaal.Ik wil het wel spelen,allen wordt ik er altijd af gegooid.Maar de benzine prijs moet omlaag gewoon.En gelukkig hebben wij genoeg pompen hier bij ons dus pompen wij waar het goedkoper is.Het is wel een puzzel tocht
In griekenland op de eilanden is het goedkoop.en zijn de pompen niet in die plaatsen maar daarbuiten en zoveel meter de ene kant en zoveel meter da andere kant.Waarom kan het daar wel goedkoop en hier niet.Ik heb wel een donkerbruin vermoeden dat er hier prijsafspraken zijn,en kunstmatig hoog gehouden worden.Verschrikkelijk
gewoonZe trekken je gewoon een poot uit en soms wel meerdere poten.
Moos-nel :!: :idea: :!:

Gasje

Ongelezen bericht door Gasje »

Ik Tank ook niet meer bij de verkeerden :!:

Gast

Ik heb die "kettingbrief"net ook via mijn mail gekregen.
Inderdaad troep. Het is niet leuk dat de benzineprijs omhoog gaat, maar om daar zo'n domme brief over te maken!!!
Over een jaar zal het vast wel weer eens naar beneden gaan. Misschien kun je de auto eens laten staan, kost het je ook minder brandstof.

Gast

En weer een domme opmerking erbij......
Teneerste weet je zelf ook wel dat wanneer je nu niks doet de benzineprijzen echt niet meer naar beneden gaan......

Ten tweede, de auto laten staan?
yeah right......., hoeveel mensen zullen dat doen denk je?
Doe je dat zelf?
Ben benieuwd, merk het morgen wel weer aan de drukte op de weg of mensen de auto laten staan of niet :wink:

Gast

Geplaatst op 31 May 2004 08:47 door Gast

En weer een domme opmerking erbij......
Teneerste weet je zelf ook wel dat wanneer je nu niks doet de benzineprijzen echt niet meer naar beneden gaan......

Ten tweede, de auto laten staan?
yeah right......., hoeveel mensen zullen dat doen denk je?
Doe je dat zelf?
Ben benieuwd, merk het morgen wel weer aan de drukte op de weg of mensen de auto laten staan of niet
Dus je bevestigt hiermee de domheid van zo'n brief en actie!

Gast

Iedereen klaagt maar over de benzineprijs maar aktie ondernemen ho maar.
Nee natuurlijk laten de mensen hun voertuig niet thuis staan, wel lopen te mekkeren over de brandstofprijs, maar hun voertuig niet meer gebruiken, ho maar.
Stel je voor zeg dat ze gebruik moeten maken van het O.V. of met de fiets naar hun werk moeten.
Dat is erg!
Sommige van jullie zullen het wel weer een domme opmerking vinden, motten jullie weten, zit ik niet mee, maar het is wel zo.
Uiteraard is er nog een andere aktie, dat is, massaal de tankstations bezetten zodat de ondernemers hun inkomsten mislopen.
Lopen de ondernemers hun inkomsten mis door deze aktie, nou dan voelt Den Haag het ook wel, minder inkomsten voor de ondernemers van de tankstations betekend ook minder accijnsopbrengsten voor kabinet balkenende.
Een of 10 man kunnen dat niet, heel Nederland moet dat doen, moet je maar eens opletten als iedereen een vuist maakt en dit een paar maanden volhoud hoe vlug de brandstofprijzen omlaag gaan.

Gast

Juist!
Sommige vergeten echter dat Shell de marktleider is Nederland en dat Shell de prijsstijgingen altijd aangeeft voor de rest.....
Dat Shell ook altijd 1 van de duurste is met zijn benzine en dat dus Shell in deze aangepakt moet worden.....
Vandaar deze actie.....
En hoe de actie dan gecommuniceerd wordt is dan niet intressant meer.
Het gaat erom dat er een actie op touw moet worden gezet in als aller belang.
Helaas willen sommige mensen dat niet inzien....

Gesloten