LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doorstart van Tell Sell

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ingrid1965

doorstart van Tell Sell

Ongelezen bericht door ingrid1965 »

Geachte mensen,

Tot mijn grote verbazing stond dit tussen mijn mails

Geachte Mevrouw P{gehele achternaam}

Tel Sell start door!

Om te vieren dat wij doorgaan ontvangt u tijdelijk 20% korting* op uw bestelling bij Tel Sell. Bestel snel en gebruik de actiecode
Ga dus snel naar telsell.com en maak gebruik van deze actie.

U kunt uw bestelling ook betalen na levering door middel van onze nieuwe betaaloptie: "betalen op rekening".

Speciaal voor u: nog meer exclusieve aanbiedingen!
U bent als eerste op de hoogte van nieuwe producten, exclusieve en speciale aanbiedingen met de gratis Tel Sell Nieuwsbrief Meld U nu aan!

Heeft u voor 1 februari 2008 een product betaald en niet ontvangen, of heeft u een product teruggestuurd en geen geld retour ontvangen? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Daar ik in juli 2007 al een produkt had bestelt en geen produkt heb ontvangen nog mij veel beloofden geld terug,heb ik dus op het contact formulier geklikt,maar.........Geen contact formulier te zien.Ik heb dan ook Tell Sell weer gemailt dat het dus niet werkt,maar natuurlijk kan je op je buik schrijven dat tell sell niet reageerd.
Ik heb ook nog steeds niets vernomen van de curator op mijn aangetekende brief met copie van afschrift over me geld dat ik terug wilden.Dus mensen pas aub op voor dit soort praktijken van tell sell doorstart.

Pruim

Re: doorstart van Tell Sell

Ongelezen bericht door Pruim »

Tellsell. Koop die spullen liever bij de Blokker of bij de Kijkshop. Is vaak nog goedkoper ook.

ingrid1965

Ja dat is ook wel zo pruim.........maar hoeveel mensen net zoals ik hebben zich 1 of meerdere keren laten verleiden door spotjes op verkoop tv.Het gaat om het feit dat mensen tegen dit soort oplichtings doorstarts gewezen worden

ingrid1965

Weer kreeg ik een berichtje van Tell Sell.De verwerking van de contactformulieren over terug storten geld of leveren produkt gaat maanden nog in beslag nemen :twisted: Met andere woorden ik kan nog wel maanden op mijn geld terug wachten.Ik zal dus zeker nu een aantal programma's inclusief radar bellen/mailen hier over en ook niet schromen om de teegraaf weer te bellen die de stukken ook in de krant heeft gezet.Ik wacht al 6 maanden op de kop af op me geld terug en daar zal dan nog wel een paar weken bij komen maar echt geen maanden!!!

wilma geurts

Ongelezen bericht door wilma geurts »

ook ik heb een contactformulier ingevuld begin februari, binnen 3 maanden zou ik het product met alleen betalen van verzendkosten toegestuurd krijgen, maar deze week kreeg ik bericht het gaat weer 3 maanden duren.
Dus mensen, niets meer bestellen bij tell sell want degene die het overgenomen hebben gaan op dezelfde manier verder nl. mensen aan het lijntje houden.

biancoemans

Ongelezen bericht door biancoemans »

Ik heb bij tell sell na de doorstart ook mijn artiker weer opgevraagd die in december betaald was .
Formulier ingevuld nu naar 3 maanden nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik vind het toch wel een oplichters bende kijk als je aangeeft dat je wat je besteld toch nog krijgt dan moet je dit als bedrijf ook doen ,anders moet je dit niet vermelden.
Dus voor mij nooit meer iets via tell sell begrijp eigenlijk ook niet hoe het mogelijk in nederland is dat bedrijven die zelfs op de tv uitzenden dit maar kunnen doen.
Bianco

Gesloten