LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DURION

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
peter1

DURION

Ongelezen bericht door peter1 »

Wij zijn de laatste dagen al 3 keer opgebeld door Durion, waarschijnlijk voor groene stroom.
We zeggen steeds dat we geen tijd hebben.
Eens kijken hoe lang Durion dit volhoud.

Ed Moor

Re: DURION

Ongelezen bericht door Ed Moor »

Waarom zeg je niet gewoon dat je geen interesse hebt en er niet meer over gebeld wilt worden?
Dan ben je er van af.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Of vraag een naar de voorwaarden voor gele stroom uit China

SJAKIE

Ongelezen bericht door SJAKIE »

Niet aan beginnen, ze zeggen goedkoper te zijn en een korting te garanderen, vrag ze eens waarom ze van naam veranderd zijn , van Our Energy naar Durion, vraag ook eens aan de consumentenbond hoeveel klachten ze hebben over dit bedrijf, een tijd lang stond er een heleboel op de site www.consumentenbond.nl , maar dit is nu alleen nog maar voor leden toegankelijk.
Volgend jaar wordt de energiemarkt vrijgegeven en dan kunnen zowel bedrijven als consumenten door heel Europa hun stroom inkopen en ook de leveranciers zijn vrij om te bepalen waar zij hun energie inkopen.
Het effect hiervan is nog onbekend, bij de Taxiprijzen heeft het vrijgeven hiervan eerder tot hogere als lagere tarieven geleid.
Bovendien is bij telefonisch verkoop die Durion pleegt altijd de wet "koop op afstand van toepassing" wat zoveel betekent dat je tot drie maanden nadat je bij ze klant bent geworden zonder meer onder je contract uit kan komen.dit geldt voor alle vormen van telefonische verkoopvormen en tevens ook voor kopen via internet.
Doe er uw voordeel mee

peter1

Ongelezen bericht door peter1 »

Durion heeft inmiddels wel 10 keer gebeld.
We hebben op het laatst het advies van Ed maar uitgevoerd en dat heeft gewerkt.
Blijkbaar is Durion niet zo slim om zelf te bedenken dat na 10 keer bellen we geen interesse hebben.
Wie gaat er nou in zee met zo'n dom bedrijf? :mrgreen:

do

Ongelezen bericht door do »

Ik ben zelfs zo stom geweest om hier (bijna) in te tuinen.
Ze belde mij op en deden me dus het aanbod van groene stroom,ze wisten mij zelfs exact te vertellen hoeveel ik zou besparen aangezien hun alle gegevens van mij hadden van mijn eigen leverancier Eneco!!!Idioot niet?ik dacht dat er zoiets als persoonsbescherming was ofzo,maar ja eneco schijnt het niet uit te maken die doen er niks aan zeiden ze :twisted: maar goed verdergaan op Durion,ze hadde mij duidelijk aan de telefoon gemeld dat ik NIETS verplicht zou zijn,pas als ik het contract zou tekenen zou de groenestroomlevering ingaan,je raad het al ik kreeg dat contract en toen bleek dat als ik NIETS deed ik eraan vast zat,na veel heen en weer geharrewar en een aangetekende brief heb ik gelukkig kunnen voorkomen dat ik toch aangesloten zou worden,ik vindt dit een zeer onbeschofte manier van benaderen :!: hopelijk kan de consumentenbond hier echt iets tegen gaan doen!

Gesloten