LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] easy mop

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

easy mop

Ongelezen bericht door Gast »

De easy mop actie van november tot december.
Na opsturen van de bon en de actiebon ktijg je € 10 terug.
Ik heb ze nu twee maal gebeld en vier maal gemaild en geen euro ontvangen.
Ik ben terug gemaild en zelfs opgebeld met de mededeling dat het geld 18 januari is gestort. Niets ontvangen. Weer gemaild met de mededeling dat ik jullie zou informeren.
Leuke actie, maar misschien teveel deelnemenrs en dus te duur. Zijn er meer mensen met mijn ervaring?
Tanny Pouw[/b]

Gast

Re: easy mop

Ik had eerst ook deze ervaring. Men zei, bij het nagaan van hun administratie, dat ze mijn aanvraag niet hadden ontvangen. Omdat ik echter exact kon oplezen wat op het gele aktieformulier stond, geloofden ze me op mijn woord, dat ik de easymop echt had aangeschaft.

Nadat ik opnieuw mijn gegevens heb doorgegeven, stond het geld binnen twee weken op mijn girorekening. Hulde aan de organisatie, ze weten dat er een boel fout is gegaan, maar ze betalen ALLE aanvragen uit, ook al is er flinke achterstand ontstaan in de verwerking ervan.

Gewoon nog eens dat nummer bellen, raad ik je aan. Ik had er eerst ook geen vertrouwen in, maar ze hebben weldegelijk woord gehouden.

Gast

Overigens was dit EIND januari van dit jaar. Ze zijn nu dus bezig met het alsnog verwerken van deze ''probleemgevallen''.

Gast

Weet u zeker dat u een klant bent en niet op een andere wijze verbonden bent met Reckittbenckiser. Hoeveel moppen heeft u ingediend. Hoe weet u dat ze altijd betalen?
Mijn actie was tot einde december en niet tot eind januari, Ik moest een streepjescode en de bon inleveren en geen formulier.
Misschien toch iets anders?

Gast

Of het komt door de mailtjes of niet, maar de 10 euro zijn nu betaald.
Heel hartelijk dank.

Gesloten