LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Echt Hema?!?
Echt Hema?!?
De Hema heeft een kortingsactie, maar de stickers die je nodig hebt zijn niet bezorgd en de winkel heeft ze ook niet ontvangen. Zo kan ik het ook!
Re: Echt Hema?!?
Haha dat is dan een superactie zeg. (niet dus)berend12 schreef:De Hema heeft een kortingsactie, maar de stickers die je nodig hebt zijn niet bezorgd en de winkel heeft ze ook niet ontvangen. Zo kan ik het ook!
Wat is nu het probleem dan ? Nu ben je ook geen geldkwijt aan Hema zooi.
Ik weet niks van een stickeractie, heb ook niks gekregen
Ik wel....
wereldprobleem....
wereldprobleem....
Jij vindt het geen probleem maar menig vrouw heeft er slapeloze nachten van wanneer de stickertjes niet ontvangen zijn
Nou geen wereldprobleem maar ik gebruik ze altijd wel. Koop best vaak bij Hema.
K wil ook stickers
K wil ook stickers
sjoegel schreef:Jij vindt het geen probleem maar menig vrouw heeft er slapeloze nachten van wanneer de stickertjes niet ontvangen zijn
Echt wel!!!
Eerst lekker maken met een nieuwsbrief maar vervolgens zijn de stickers niet te krijgen. Een niet bestaande aanbieding.
Ik baal. Had net nieuw kleuterondergoed daar gekocht
O.T. Lotushouding maar weer....dhc schreef:Ik wel....
wereldprobleem....
Ze zijn zo duur geworden dat je die korting goed kan gebruiken, eigenlijk zijn ze dan nog te duur.
Vroeger was het beter winkelen bij de Hema.
Ben het met je eens dat ze een stuk duurder zijn geworden dan vroeger, maarberend12 schreef:Ze zijn zo duur geworden dat je die korting goed kan gebruiken, eigenlijk zijn ze dan nog te duur.
ja welke winkel niet ?
-
Ik heb ook geen stickers gehad... zonde, heb net vanmiddag nog wat spulletjes gehaald, was maar liefst 4,50 euro kwijt, hoeveel korting zou ik gehad hebben dan?
4,45 nee grapje ik weet niet wat die stickers inhouden, hoeveel korting je dan zou krijgen, geen idee.witte angora schreef:Ik heb ook geen stickers gehad... zonde, heb net vanmiddag nog wat spulletjes gehaald, was maar liefst 4,50 euro kwijt, hoeveel korting zou ik gehad hebben dan?
Nou, die aktie loopt van 17-23 september en je krijgt 20% korting op 3 artikelen. Da's een leuke reclame.....als die stickers er waren. Misschien morgen?
actievoorwaarden korting plakken in de winkel
■de kortingsactie is geldig van maandag 17 t/m zondag 23 september 2012.
■maximaal 1 sticker per artikel
■maximaal 3 stickers per klant
■elke sticker mag maar 1 keer worden gebruikt
■de stickers kunnen niet worden geplakt op geneesmiddelen, raambekleding, fotoservice, albumprintservice, cadeaukaarten, boeken, verzekeringen, postzegels, telecomproducten, lekker wegproducten, HEMA tickets en online bestellingen die in de winkel worden opgehaald .
■actie geldt niet in combinatie met andere meerstuksacties zoals bijv. 2+1 gratis
■de stickers zijn alleen geldig in HEMA winkels in Nederland.
■bij vermoeden van misbruik is HEMA gerechtigd de stickers als ongeldig te verklaren.
■de korting is niet geldig met terugwerkende kracht.
■HEMA B.V. behoudt zich ten alle tijden het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen
■de kortingsactie is geldig van maandag 17 t/m zondag 23 september 2012.
■maximaal 1 sticker per artikel
■maximaal 3 stickers per klant
■elke sticker mag maar 1 keer worden gebruikt
■de stickers kunnen niet worden geplakt op geneesmiddelen, raambekleding, fotoservice, albumprintservice, cadeaukaarten, boeken, verzekeringen, postzegels, telecomproducten, lekker wegproducten, HEMA tickets en online bestellingen die in de winkel worden opgehaald .
■actie geldt niet in combinatie met andere meerstuksacties zoals bijv. 2+1 gratis
■de stickers zijn alleen geldig in HEMA winkels in Nederland.
■bij vermoeden van misbruik is HEMA gerechtigd de stickers als ongeldig te verklaren.
■de korting is niet geldig met terugwerkende kracht.
■HEMA B.V. behoudt zich ten alle tijden het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen
@ Berend12, mischien kun je hier contakt mee op nemen :
HEMA hoofdkantoor
Het hoofdkantoor van HEMA is gevestigd in Amsterdam Noord
NDSM-straat 10
1033 SB Amsterdam
tel. 020-3114411
HEMA hoofdkantoor
Het hoofdkantoor van HEMA is gevestigd in Amsterdam Noord
NDSM-straat 10
1033 SB Amsterdam
tel. 020-3114411
Chocomelk, op de Hema site staat, tenminste, dat lees ik: 20% op 3 artikelen. Hebben we verschillende Hema's
-
HEMA had die korting ook standaard kunnen geven. Maar omdat marktonderzoek heeft uitgewezen dat veel mensen het heerlijk vinden om door hoepels te moeten springen voor een voordeeltje, heeft HEMA deze stickeractie bedacht.
En om achter de voordeur ook nog reclame te maken voor HEMA, geeft HEMA een speciaal soort stickers weg die je er nooit meer af kan krijgen.
En om achter de voordeur ook nog reclame te maken voor HEMA, geeft HEMA een speciaal soort stickers weg die je er nooit meer af kan krijgen.