LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECI- DVD!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
oeps

ECI- DVD!!

Ongelezen bericht door oeps »

Goh wat een verassing ,een dvd in de brievenbus,leuk denk je dan
Mijn eerste reactie was "stel dat ik het open maak dan zit ik weer ergens aan vast.
Maar gelukkig het is gewoon onbestelde reclame van de ECI ,wat een moeite doen ze toch om mensen te strikken voor hun achterlijke clubje.
Ik schrijf uit ervaring want als je van het abonnement af wil komen ,vergeet het maar want je zit er zeker 2 jaar aan vast.

Dus mensen trap er niet in ! En koop gewoon een boek of dvd in de winkel als je dat wil en het geld er voor hebt,dan zit je nergens aan vast , dan maar geen 5 voor 5!!! :roll:

Gast

Re: ECI- DVD!!

Ongelezen bericht door Gast »

inderdaad, wat een waardeloos zooitje dat ECI of EUROBOEK zoals ze dat in Assen noemen, ik heb een tijdje meegedraaid met die lui, niet echt eerlijke mensen er lopen daar zogenaamde trainers rond die de verkopen van hun eigen mensen afpakken om er zelf beter van te worden, en hoe ze de klanten ook slecht voorlichten, ze doen net of je nergens aan vast zit, dus ze liegen gewoon over wat ze verkopen.

Gesloten