Essent biedt nu 80 tv en radio zenders aan voor maar 8.50 Euro/maand
Als je in hun bijgevoegde brief leest, hou je het gewone abonnement en is de 8.50 Euro/maand extra voor 45 zenders via TV Home.
Valse en misleidende reclame dus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent Kabel
Re: Essent Kabel
Wij hebben sinds ruim een jaar tvhome van essent en vanaf het begin heeft de decoder (die je moest aanschaffen!!) kuren vertoond. Dan liep het ding weer vast en dan weer eens werd het geluid heel vreemd. ik heb ook vanaf het begin geklaagd bij de klantenservice en daar werd mij verteld dat het aan hun software lag en dat daaar aan gewerkt werd om het zsm te verhelpen.
Ik belde ongeveer eens per twee maanden aangezien zij opscheppen over digitale kwaliteit en ik dat dus niet zo ervoer.
Begin dit jaar nog maar eens bellen en ja hoor iemand van de afdeling technische dienst zou kontakt met me opnemen.
Ik blij eindelijk eeen positief geluid .
Dus niet he?
Na twee weken heb ik nog maar eens zelf gebeld en toen bleek dat er dus telefonisch kontakt met ons op was genomen en dat de voicemail was ingesproken. Dit was een pertinente leugen aangezien het telefoonnummer dat mij genoemd werd een oud nummer was dat wij al even niet meer gebruikten.
Daarna begon de dame te stotteren en wist toen ineens te melden dat ik toch geen rechten meer had, aangezien mijn jaar van garantie voorbij was.
Ik vertelde (nog) vriendelijk dat ik bijna vanaf het begin van de aankoop geklaagd had, maar daar had ze geen boodschap aan.
Ik kon het bijna niet geloven. Ik nog vriendelijk vertellen en gemeld welke problemen ik heb gehad met de decoder (dezelfde problemen die mijn ouders met dezelfde decoder ook hebben!!)
Ach zij wist direkt wat het probleem was. Het type decoder dat ik had was niet in orde. Dat wist TVHome vanaf het begin. Ik nog vragen of dat dan mijn probleem was en volgens die dame was daat inderdaad het geval. Niet te geloven ik moest die decoder aanschaffen om de zenders te ontvangen en na een jaar vertellen ze je doodleuk daty de apparatuur die zij leveren niet deugd.
Ik heb nog het woord coulance in de strijd gegooid, maar daar doen ze bij Essent niet aan.
Kijk dus goed uit en probeer zsm toch iemand bij de decoder te krijgen, anders zit je voor een lange tijd met een prutsding opgescheept!!!!
We hebben op dit moment helaas niet het geld om een ander te kopen.
Ik belde ongeveer eens per twee maanden aangezien zij opscheppen over digitale kwaliteit en ik dat dus niet zo ervoer.
Begin dit jaar nog maar eens bellen en ja hoor iemand van de afdeling technische dienst zou kontakt met me opnemen.
Ik blij eindelijk eeen positief geluid .
Dus niet he?
Na twee weken heb ik nog maar eens zelf gebeld en toen bleek dat er dus telefonisch kontakt met ons op was genomen en dat de voicemail was ingesproken. Dit was een pertinente leugen aangezien het telefoonnummer dat mij genoemd werd een oud nummer was dat wij al even niet meer gebruikten.
Daarna begon de dame te stotteren en wist toen ineens te melden dat ik toch geen rechten meer had, aangezien mijn jaar van garantie voorbij was.
Ik vertelde (nog) vriendelijk dat ik bijna vanaf het begin van de aankoop geklaagd had, maar daar had ze geen boodschap aan.
Ik kon het bijna niet geloven. Ik nog vriendelijk vertellen en gemeld welke problemen ik heb gehad met de decoder (dezelfde problemen die mijn ouders met dezelfde decoder ook hebben!!)
Ach zij wist direkt wat het probleem was. Het type decoder dat ik had was niet in orde. Dat wist TVHome vanaf het begin. Ik nog vragen of dat dan mijn probleem was en volgens die dame was daat inderdaad het geval. Niet te geloven ik moest die decoder aanschaffen om de zenders te ontvangen en na een jaar vertellen ze je doodleuk daty de apparatuur die zij leveren niet deugd.
Ik heb nog het woord coulance in de strijd gegooid, maar daar doen ze bij Essent niet aan.
Kijk dus goed uit en probeer zsm toch iemand bij de decoder te krijgen, anders zit je voor een lange tijd met een prutsding opgescheept!!!!
We hebben op dit moment helaas niet het geld om een ander te kopen.
Re: Essent Kabel
Praat me niet van Essent. Ook de normale tv signalen kunnen ze niet fatsoenlijk weer geven. Zit al 2 maanden zonder tv aansluiting.
Ja, ik heb wel betaald. Foutje.... geven ze toe maar verder nog niks uitgevoerd.
Ja, ik heb wel betaald. Foutje.... geven ze toe maar verder nog niks uitgevoerd.
Re: Essent Kabel
nou ik heb dus 18 mei 2005 dus ook een hele boze brief gestuurd(email),nu komt het daar heb ik vermeld dat ik veel problemen heb met dat ding zwarte kastje van Sagem.
Nu zegt ze doodleuk dat ik heb opgezegd en dat er niks aan kunnen doen en dat ik maar een andere moet kopen.
Nou dat vind ik bagger hoor dit is geen klanteservices maar K#tservice.
Echt dit betaald ik ook nog eens 18 euro's voor beeld dat af en toe haperd en af en toe niet meer opstart
Nu ben ik ervan af van tvhome maar het blijft dus gewoon dat het mij eigen schuld is/was.
een zeer boze ex-tvhome gebruiker.
Nu zegt ze doodleuk dat ik heb opgezegd en dat er niks aan kunnen doen en dat ik maar een andere moet kopen.
Nou dat vind ik bagger hoor dit is geen klanteservices maar K#tservice.
Echt dit betaald ik ook nog eens 18 euro's voor beeld dat af en toe haperd en af en toe niet meer opstart
Nu ben ik ervan af van tvhome maar het blijft dus gewoon dat het mij eigen schuld is/was.
een zeer boze ex-tvhome gebruiker.