LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eur 50,- retour bij aankoop van een HP PSC 2410

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wouter kats

eur 50,- retour bij aankoop van een HP PSC 2410

Ongelezen bericht door wouter kats »

Op 13 februari 2004 heb ik de "all in one" printer HP psc 2410 gekocht. Op dat moment was er een actie gaande dat men binnen 40 dagen eur. 50,- retour zou ontvangen bij aankoop van bovengenoemd produkt. Het is inmiddels bijna 5 maanden en twee reacties naar HP geleden en nog steeds heb ik niets ontvangen. HP geeft als reden dat door "een overweldigende reaktie", "technische problemen" en "problemen bij de verwerking" men niet kan voldoen aan de genoemde 40 dagen. Prima, alle begrip daarvoor, maar inmiddels zijn het bijna 150 dagen.

Als een IT-bedrijf zoals HP een dergelijke aktie niet kan managen dan is dat een hele slechte reklame en ga je twijfelen aan de competentie en oprechtheid van dat bedrijf. Als klant heb ik het gevoel dat ik enorm aan het lijntje gehouden wordt.

Ik hoop dat u hieraan bekendheid kan/wil geven.

vrgr

Wouter Kats

Gast

Re: eur 50,- retour bij aankoop van een HP PSC 2410

Ongelezen bericht door Gast »

Ze vroegen toch enig begrip? Kennelijk zijn er altijd weer mensen die niet begrijpen dat er dingen anders kunnen lopen als dat de bedoeling was

Gesloten