Zijn er mensen die ervaring hebben met de geld-terug-actie van Euroback Cash? Ik ben vorig jaar met ze in zee gegaan en heb spijt als haren op mijn hoofd (en dat zijn er nogal wat).
De spelregels zijn zeer onduidelijk en soms zelfs tegenstrijdig, ze komen afspraken niet na, er zitten fouten in de aanmeldprocedure etc. Herkent iemand dit?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euroback Cash
Re: Euroback Cash
Enige jaren geleden hebben wij een fiets gekocht via een gerenomeerde fietsenwinkel hier in Huizen. Wij hebben enige weken geleden kontakt met ze gezocht omdat we iets wilden weten. Niet te vinden. Dan de notaris maar gebeld waar je je papieren na 5 jaar moet inleveren. Ook hij is gaan zoeken. Ook bij hem is Euro back cash onvindbaar.
Advies van de notaris: Verening jullie want alleen kan je toch niets bereiken.
Advies van de notaris: Verening jullie want alleen kan je toch niets bereiken.
Re: Euroback Cash
Ook ik heb vijf jaar geleden een fiets gekocht. Hier was ook een geld-terug-aktie van toepassing. Afgelopen vrijdag (17 oktober) is het precies 5 jaar geleden. 2 weken daarvoor kreeg ik een brief ik broef in de bus dat Verzekerd Keur BV failliet was en dat ik kon fluiten naar mijn geld. Wel kreeg ik 6 waardebonnen van 15% korting die ik bij aankoop van een nieuwe fiets kon besteden.
Ik ben dus ook een forum gestart om mensen te zoeken die hier problemen mee hebben gehad!
Ik hoop dat we samen iets kunnen uitrichten!!!
Leon
Ik ben dus ook een forum gestart om mensen te zoeken die hier problemen mee hebben gehad!
Ik hoop dat we samen iets kunnen uitrichten!!!
Leon