LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fanta reclame

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mariella

Fanta reclame

Ongelezen bericht door mariella »

Ik erger me kapot aan de reclame van Fanta, waarin jongeren het een sport vinden om limonade op een winkelruit te spugen en vervolgens met een rietje een soort wedstrijdje van te maken wie het eerste beneden is. Dit is toch niet gepast in een land waar continue het vraagstuk Waarden en Normen aan de hand is?? Moeten we niet een voorbeeld geven of zo???

Robert

Re: Fanta reclame

Ongelezen bericht door Robert »

Ik sluit me er helemaal bij aan ... heb me dit ook al afgevraagd. Het is net dit soort spotjes wat de tegenwoordige jeugd aanzet het ook eens te doen ... je zal maar winkelier zijn en je etalage vor plakkerige fanta terugvinden ... FOEI FANTA !!!

Criticlown

Ongelezen bericht door Criticlown »

Dit bewijst maar weer dat FANTA zo'n smerig goedje is dat je het maar het beste direct kunt uitspugen. Maar dan niet tegen een winkelruit natuurlijk! Los van de normen en waarden discussie vind ik deze reclame ronduit 'ranzig'.

ellen

Ongelezen bericht door ellen »

Zo kunnen we er met elkaar nog wel een paar bedenken geloof ik, je ziet de hele dag niets anders.
Een puber die zijn vriendinnetje op bezoek krijgt en beweet dat zijn trui inmiddels roze is, vervolgens gaat deze trui meerdere malen ELLEEN in de machine met een bepaald wasmerk, wat een water verspilling.
Wat denken jullie van al die zakjes vruchtenjoghurt die je overal op straat aantreft, ga maar een oprit op, of draai en afrit af en tel dan de zakken van Mc Donalds, we leven in een enorme consumptie maatschappij, en wat mij betreft dat went nooit!!!!!

roel

Ongelezen bericht door roel »

Hebben jullie nu niets beters te doen dan zeuren over tv-reclame? Zap toch weg en kijk ergens anders naar.

Enjoy the fun

Ellen

Ongelezen bericht door Ellen »

Volgens Roel kun je dan beter gaan zappen, hij heeft dat waarschijnlijk nog nooi gedaan, immers op iedere zender wordt om de 15 minuten een reclameblok gelanceert.
Wat denk je op ieder produkt waar uitgebreid reclame wordt gemaakt is de prijs doorberekend aan de consument.
ik vervloek ook de reclame's geef mij maar mond tot mond reclame, dat is als zo oud als de mensheid en werkt nog het beste, bovendien kun je daar zelf nog geld mee verdienen.

Patrick

Ongelezen bericht door Patrick »

Tijdens de reclame ga ik meestal wat drinken (soms ook fanta) ingieten, of ik ga naar het toilet, of ik doe wat andere dingen...
Soms kijk ik ook weleens naar de reclame, en lang niet alle reclames zijn slecht...
Alleen iedereen irriteert zich tegenwoordig meteen aan alles...... Gewoon kijken niet zeuren en lachen als het effe kan....
Als kinderen reclames na gaan doen kunnen ze ook films na gaan doen en dan zijn er pas echt problemen..

Eduard

Ongelezen bericht door Eduard »

Lieve mensen, hebben jullie niets anders te doen dan te klagen over een uiterst onschuldige limonadereclame.
Misschien een advies om de stichting Korrelatie eens in te schakelen dan kunt u daar uw ei kwijt, tís bijna pasen toch?
Eduard

b

Ongelezen bericht door b »

en wat doen we met pasen?

juist ja
fanta drinken
als je nog moet rijden ;-))

Yuri

Ongelezen bericht door Yuri »

Wat een onzin, net alsof heel Nederland nu tegen de ruit staat te spugen :S

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Dat kunnen ze beter doen dan iemand zomaar in elkaar slaan toch ????

doron

Ongelezen bericht door doron »

marielle, wat een waardeloos figuur ben jij! Als je al ergert aan een reclame dan moet jij wel een heel erg zwaar leven hebben. Er zijn trouwens wel ergere reclames in te denken dan die van fanta waar jij het over hebt. Mensen als jij ergeren mij meer dan honderd postkrediet spotje's op een rij!

b

Ongelezen bericht door b »

doron

ben ik het mee eens

Paul

Ongelezen bericht door Paul »

Aagh ja.. er zijn altijd wel reclames die ergeren...
Maar wees blij dat ze er zijn want zonder die reclames kon jij geen (of minder) tv kijken..

Paul

Fantaholic

Ongelezen bericht door Fantaholic »

Die nieuwe Fanta reclame waarin die jongens van een hogere etage met een rietje de Fanta leegdrinken van die meisjes onder hen vind ik errug leuk.

chantal

Ongelezen bericht door chantal »

wat ontzettend triest om daar mee bezig te zijn, maar ik hoop dat je opgelucht bent nu jij je gal heb kunnen spuwen mariella, kun je je weer bezig houden met dingen die echt belangrijk zijn

Gesloten