LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fitanova postorders

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
olifan

Fitanova postorders

Ongelezen bericht door olifan »

Beste mensen er zijn een heleboel bedrijven die werken als Fitanova doet. Ze beloven je eerst gouden bergen met de hoop dat je een bestelling doet. In een winkel kom je op een goedkopere manier aan een product. Ik heb vanaf oktober vorig jaar de post bewaard en het is all een vuilniszak vol met dergelijke loze beloftes
Fitanova heeft wel geld van mijn girorekening afgetokken maar na twee maanden nog niets gelevard.
Wel heb ik al twee keer een bedrag van 1 euro ontvangen inplaats van40.000,00 euro.
Als ze mijn geld niet terugbetalen dan hebben ze pech want ik ben wel van plan rechtsbijstand in te schakelen.
Ik vindt dat dergelijke mailings misleidend zijn en bij de wet verboden moeten worden.[/b]

Dilbert29

Re: Fitanova postorders

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik neem aan dat je de loterijen en dergelijke bedoelt waarbij je grote geldprijzen en auto's zogenaamd hebt gewonnen.

Met alle respect hoor, maar je bent toch bij voorbaat dom als je daar aan mee doet. Deze rotzooi verdwijnt bij ons thuis ongeopend in de prullenbak waar het thuishoort.

Je kunt ze proberen aan te klagen, dat hebben meer mensen geprobeerd in het verleden. Helaas zijn dit soort bedrijfjes meestal zo schimmig dat er weinig te halen valt.

Radar
Site Admin

Re: Fitanova postorders

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten