LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flair/Libelle/Viva abonnement

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Esthertje

Flair/Libelle/Viva abonnement

Ongelezen bericht door Esthertje »

Ik wil graag advies over het volgende. Eind juni kreeg ik een advertentie met daarin de volgende aktie: Een AEG telefoon ter waarde van EUR 119,- als ik een abonnement nam op een van bovengenoemde weekbladen.
Ik heb toen gekozen voor de Flair. Echter, na afschrijving van mijn abonnementsgeld kreeg ik een brief waarin stond dat pas in augustus de telefoon geleverd zou worden. Toen volgde er een brief waarin stond dat de telefoon begin september zou komen, begin september: U raadt het al, nu zou de telefoon pas begin oktober geleverd worden. Nu is het al weer 17 oktober en nog steeds geen telefoon. Ik heb al weer voor de 3e keer gebeld met de uitgeverij en ze kunnen mij geen antwoord geven wanneer ik de telefoon nu krijg.
Mag ik, omdat zij zich duidelijk niet aan de overeenkomst houden, mijn abonnement opzeggen en een deel van mijn geld terug vragen?

Maa

Re: Flair/Libelle/Viva abonnement

Ongelezen bericht door Maa »

Ga naar: De kat in de zak.
Wedden dat je je telefoon krijgt, incl een bos bloemen.

Esthertje

Nu beginnen ze een nieuwe actie bij een abonnement op VT wonen met: inderdaad een AEG telefoon. Exact dezelfde. Nu ben ik benieuwd hoelang die mensen op de telefoon moeten wachten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb gekozen voor de gratis telefoon bij een abonnement, 1 bij de libelle en 1 bij de margriet, binnen zeer korte tijd heb ik de telefoons ontvangen, echter niet de telefoon van de aanbieding maar een duurdere met antwoordapparaat.

uhhh

Ongelezen bericht door uhhh »

Gaat het hier om het blad of om een gratis kado???

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kado natuurlijk!!

uhhh

Ongelezen bericht door uhhh »

blijkbaar, neem dan geen abbonement en koop gewoon zo'n toestel bij de media markt, dan heb je 'm binnen een jaar eruit.

Esthertje

Ik wilde zowieso al een abonnement op de Flair, het welkomsgeschenk was een leuke bonus. Ik heb in ieder geval een een programma ingeschakeld, die hebben bemiddeld en voila.. binnen 3 dagen had ik mijn telefoon in huis.

de

Ongelezen bericht door de »

Ik heb dus enkele weken geleden een abonnement genomen bij Sanoma omdat ik dringend een nieuwe telefoon nodig had. Met een jaarabonnement voor 50 euro een gratis (duurdere) telefoon krijgen is heel leuk. Ik heb gelijk betaald, nu is het enkele weken later en nu krijg ik een brief dat ik moet wachten tot half februari 2004.
Dat is nog zeker 3 maanden wachten.
Dus Esther, je ziet het, ze hebben nog niets geleerd.

Gesloten