LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folder aanbieding Saturn, Htc Wildfire S

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Miranda93

Folder aanbieding Saturn, Htc Wildfire S

Ongelezen bericht door Miranda93 »

Beste lezer,

Ik heb vandaag een mooie folder van de Saturn met aanbiedingen ontvangen. Ook met een aanbieding voor de Htc Wildfire S die simlockvrij is voor 79 euro. Mooi, mijn voorgaande was gestolen op vakantie dus dit kwam uit de hemel vallen.

Na dat ik dit zag, wou ik na gaan of ze de mobiel nog hadden. Ik had vier maal gebeld, helaas zonder resultaat.
Dus ik ben er snel naar toe gegaan.

Eenmaal aangekomen bij de Saturn nam ik de telefoon in ontvangst, en gaf ik te kennen dat ze goede aanbiedingen hebben.
Waar de verkoper het volgende over zegt: de aanbieding is alleen geldig in combinatie met een 2 jarig Sim Only basisabonnement voor 15 euro per maand.

Nu staat deze mobiel toevallig naast een Samsung die in combinatie met een abonnement is, en dit staat er dan ook duidelijk bij.
Er staat 0 euro- * (verwijzing: i.c.m. abonnement)

De verkoper kon zich niet in mij als consument verdiepen, en vond de advertentie duidelijk.

De verkoper heeft mij een voorstel gedaan, (omdat ik helemaal verbaasd en teleurgesteld was dat dit blijkbaar een lokkertje is) om de mobiel voor 149 euro mee te geven.

Ik ben het hier niet mee eens, en ik vind dit ook niet coulant.
De verkoper neemt als het goed is nog contact met mij op.

Waar heb ik als consument recht op, aangezien er duidelijk 79 euro voor staat en niet in combinatie met een abonnement.

Waar heb ik recht op ????????
Ik hoor het graag van u.

Brainless

Re: Folder aanbieding Saturn, Htc Wildfire S

Ongelezen bericht door Brainless »

Op elke folder staat: onder voorbehoudt van druk- en zetfouten.
Vandaar dat u geen recht heeft op "coulance".

Miranda93

Ongelezen bericht door Miranda93 »

Brainless schreef:Op elke folder staat: onder voorbehoudt van druk- en zetfouten.
Vandaar dat u geen recht heeft op "coulance".
Maar in hoeverre kun je spreken over druk en zetfouten?
Er zit een degelijk verschil in in de mobiel die er naast staat met abonnement dan de mobiel van 79 euro. Dit is geen drukfout, dit is het opzettelijk lokken van consumenten..

Ze zouden dan het volgende hebben vergeten in de advertentie: het sterretje, de i.c.m. voor de tekst. en nogmaals een herhaling voor het art. nummer. ( zoals men dit ook heeft afgebeeld op de actie ernaast.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Staat die folder ook online, kan hem niet vinden?

grun

Ongelezen bericht door grun »

sephora30 schreef:Staat die folder ook online, kan hem niet vinden?
Ja en nee. De folders staan wel online, maar ze zijn allemaal verschillend, iedere vestiging lijkt z'n eigen aanbiedingen te hebben. De enige waarin een Wildfire S voorkomt is die van Amsterdam/Hoofddorp, maar dan voor 166 euro. Het zou natuurlijk kunnen dat ze dat inmiddels verbeterd hebben. Met een papieren folder is dat wat moeilijker.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Op deze link (vermoedelijk de webshop van Saturn, maar ok) staat het ding voor 199 c.q. 194 euro. Echter, bij de pre-paids zie ik hem niet staan.

149 euro lijkt dan toch een schappelijke prijs te zijn.

Toch, als het klopt wat in het openingsbericht staat, is het wel weer een kromme manier van reclame maken. Zo vaag mogelijk, klant komt naar de winkel, gooit zijn boodschappenwagen vol, en snapt vervolgens niet waarom hij zoveel geld kwijt is.

Gesloten