LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folder C1000

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Rinus1625

Folder C1000

Ongelezen bericht door Rinus1625 »

Ik heb via e-mail een folder ontvangen van C1000 waarin coca cola wordt aangeboden.

Echter toen ik in desbetreffende winkel vooraf telefonisch vroeg of ik meer dan 1 krat kon kopen was dit niet mogelijk de limiet was 1 krat per klant, ondanks dat er in de folder geen beperking van hoeveelheid staat.

Ook de moeder maatschappij van C1000 is het met de hiervoorstaande voorwaarden niet eens, maar zegt hier niet in te kunnen grijpen omdat alle vestigingen eigen eigenaars hebben.

Kan dat nou zo maar?

M.Vr.Gr

MJ Ockhuisen

Rich70

Re: Folder C1000

Ongelezen bericht door Rich70 »

Als je 10 kratten wil, ga je toch 10x een rondje maken? Steeds 1 krat afrekenen.

Winkels stellen soms zomaar lulkraak hun eigen voorwaarden. En in dit geval kun je ze mooi 'te pakken' nemen door wat meerdere rondjes te maken. Je houdt je aan de regels en bent de lachende partij.

white tiger

Ongelezen bericht door white tiger »

ik ben zelf ook werkzaam bij C1000, en bij ons is er niet echt een limiet met kratten cola, maar als er iemand 10 kratten cola komt halen wordt er wel even nagedacht, maar ik geloof dat onze C1000 pas bij 15 a 20 kratten moeilijk gaat doen....

mvg white tiger

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

heeft ook te maken denk ik ...of je naar een GOTE c1000 gaat of een buurtsuper c1000 ......

die hebben namelijk niet eens plek voor 5 kratten !

Gast

nou in onze buurtsuper C1000 kom ik regelmatig tegen dat de aanbiedingen niet eens aanwezig zijn.
tja, folder klopt niet
nou C1000 is toch C1000 of niet dan?

Gast

C1000 beloofd altijd zo veel, maar helaas kunnen ze het nooit waarmaken :cry:

Gast

hmmm dacht dat de C1000 hier dat alleen deed :-(
maar goed ik kom er niet meer, en gooi de folder direct bij de ouwe kranten

chappie

Ongelezen bericht door chappie »

Ik wilde 3 kratten kopen maar ik mocht er maar 6 flessen kopen.
Ik heb een hoop kabaal gemaakt bij de kassa en heb de hele kar laten staan.Ik ga ook nooit meer naar die c1000 toe

darwin

Ongelezen bericht door darwin »

Sommige mensen zijn wel heel kinderachtig.
Wie wil nou bunkeren, komt er oorlog?
Wees tevreden met wat je hebt en wees niet zo egoistisch

Gast

zonder duidelijk vermelding van max. zoveel per klant lijkt het mij dat ze het niet mogen weigeren

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Maar wat doe je met zoveel cola? Niemand koopt toch cola in zulke hoeveelheden?

Gast

Ik drink zelf een 1,5 liter fles cola leeg in ongeveer een uur. Soms 2 per dag.

Maar ja, daarom koop ik ook nooit meerdere kratten, want die zouden dan in 1 of 2 weken leeg zijn. Zal wel niet gezond zijn.

groeten,
een cola-verslaafde

hassisjcafeine

Ongelezen bericht door hassisjcafeine »

Ja ik ben het ook niet eens met de c1000 want ik wou 10 kratjes coke halen en die bedreifslijder zei dat mag niet want andere mense moeten ook nog cola kenne kopen maar ik zei toen dus tegen die man van dat ik wel soms 4 flessen per dag op kan drinken omdat ik dan vaak dorstig ben en dan drink ik vooral veel cola Want als ik onder de medicijne zit dan heb ik geestleijk stornissen en met de bijwerkinen kryg ik hele erge dorstig. dat is niet altijd leuk maar die man zei u mag maxximaal 3 kraten dus toen flipte ik maar ik ben later op de dag nog wel 20 kewer terugeweest en ellke keer 3 kraten meegenomen hhaaahhaaaahaaaa zei ik dus ik heb lekker nu nog steeds meer als 50 kraten cocacola lekker is dat en c10000 ga ik niet meer heen he
dat is myn mening met vriendellijke groet en vrede met u,
Bart Allexanders

Gesloten