LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fondsenwerving

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
evad

fondsenwerving

Ongelezen bericht door evad »

Van Hersenstichting werd door ons een acceptgirokaart ontvangen met het verzoek hen te ondersteunen. Op zich natuurlijk een nobel doel. Wij hebben hen via mail gevraagd hoe ze aan ons adres zijn gekomen. Wel, we kregen netjes antwoord! Aan het betalingskenmerk van 16 cijfers is door deskundigen af te lezen, van wie de Hersenstichting de adressen heeft GEHUURD. Er zijn twee andere fondsen, die adressen aan hen hebben verkocht! Een ervan sponsoren wij regelmatig, in de overtuiging dat ze ons adres volgens de wet op de Privacy voor hen zelf houden. Nu blijkt dat onze priveadressen verkocht worden. Dus stoppen we ook met het sponsoren van dat fonds. Sponsoren wij hen klaarblijkelijk dubbel, immers ons adres is GELD WAARD!!!!!!!!
Kan dit zomaar..............

Gast

Re: fondsenwerving

Ongelezen bericht door Gast »

yep dat kan zo maar, heb je trouwens ook gevraagt naar het salaris van de directeur van dit zogenaamde goede doel??????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad,ik geef nooit wat want er blijft mij te veel aan de strijkstok hangen i.p.v.waar het eigenlijk hoort.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik geef alleen als ze het aan de deur komen halen en dan nog maar aan enkele doelen zoals de Hartstichting.

Acceptgiros verdwijnen bij mij meteen in de oudpapier bak.

Gesloten