| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] foutieve aanbieding bcc elektrische tandenborstel
-
de
foutieve aanbieding bcc elektrische tandenborstel
Vorige week kocht ik bij BCC een electrische tandenborstel die in de aanbieding was. Volgens de site op internet en volgens het kaartje in de winkel betrof het een electrische tandenborstel met timer en geheugentimer en ook nog een extra body. Dit alles nu van 40 euro voor 19,95.
In de winkel zag ik al dat er geen extra body bijzat (wat ik al vermoedde) en de verkoper zei: oh, foutje. Thuisgekomen bleek er ook geen timer op te zitten en dus ook geen geheugen.(Weet ook niet wat een geheugen op een tandenborstel moet, maar goed.)
Uiteindelijk heb ik dus gewoon een kale tandenborstel voor 19,95 waar nog niet eens een reserveborsteltje bijzit. Hoezo aanbieding?
In de winkel zag ik al dat er geen extra body bijzat (wat ik al vermoedde) en de verkoper zei: oh, foutje. Thuisgekomen bleek er ook geen timer op te zitten en dus ook geen geheugen.(Weet ook niet wat een geheugen op een tandenborstel moet, maar goed.)
Uiteindelijk heb ik dus gewoon een kale tandenborstel voor 19,95 waar nog niet eens een reserveborsteltje bijzit. Hoezo aanbieding?
-
de
Re: foutieve aanbieding bcc elektrische tandenborstel
Dat mag niet, want hij is open gemaakt. De klantenservice van BCC zegt de site te hebben aangepast (klopt nog steeds niet) en vinden mijn klacht daarmee afgehandeld.
-
Gast
Dat mag niet, want hij is open gemaakt.
onzin! je mag het altijd terugbrengen mits het in onbeschadigde verpakking terug gegeven word en niet gebruikt is.
maar tenslot wil ik toch nogeven een opmerking plaatsen; aan de buitenkant kon je al zien dat er iets niet klopte, dan breng je het terstond terug en ga je het eerst niet openmaken.
-
Gast
Dat is niet helemaal waar. Aan de buitenkant kan je niet zien of er wel of niet een timer opzit.
-
rikrik
Het verbaasd mij niets wat U verteld. Probeer eens bij BCC om geld terug te krijgen, nadat je bij de concurrent, hetzelfde product voor veel minder hebt gezien. Dit heb ik gedaan 2 jaar geleden in Amstelveen het was ook meteen de laatste keer dat ik iets bij BCC heb gekocht (een telefoon voor thuis merk Philips). Na veel gemor en slechte wil heb ik toch nog mijn geld teruggekregen maar dit heeft mij wel 1/2 dag van mijn tijd gekost.
Mijn advies: Kijk eerst GOED rond, en laat je niet verleiden door geld terug ''garanties'' of door de, mijn inziens, misleidende en on-waare kreet van BCC dat zij de goedkoopsten zijn!!!
Suc6
ErIc
Mijn advies: Kijk eerst GOED rond, en laat je niet verleiden door geld terug ''garanties'' of door de, mijn inziens, misleidende en on-waare kreet van BCC dat zij de goedkoopsten zijn!!!
Suc6
ErIc
-
Gast
Bcc heeft weleens meer van dat soort geintjes.
Ons overkwam dat 4 jaar geleden ooit eens met een telefoon met nummerweergave, bleek gewoon niet eens op te zitten na gebruik.
Enig antwoord was; 'Oh, hehe dat was dan een vergissing...(?)
Goed, maar een jaar later met ons nieuw bestelde wasmaschine en verwijderingsbijdrage kwam ik thuis op een zaterdag van mijn werk en vroeg aan mijn vrouw vol verwachting of die geplaatst was? Ja antwoorde ze, maar de oude hebben ze desondanks de verwijderingsbijdrage niet meegenomen want het was te zwaar voor ze ?
Dus ik kijken naar de kelder (2/3 trapjes, 50 cm) en inderdaad de nieuwe stond er met vol met krassen en de oude stond er nog naast.
Ik bellen en natuurlijk weer een stom antwoord terug.Zo goed en kwaad als ik kon heb ik met mijn vrouw samen de wasmachine naar boven getild in nog geen 10 minuten (anderhalve mankracht) waar 2 'stoere kerels van BCC' het niet eens voor elkaar kregen.Ik weer bellen maar ze zijn dat ding nooit meer komen halen. Kennelijk hebben deze heren nooit van de wet van Plutarchus gehoord.conclusie;Bcc is gewoon onbeschoft. We kopen nooit meer wat daar.
Ons overkwam dat 4 jaar geleden ooit eens met een telefoon met nummerweergave, bleek gewoon niet eens op te zitten na gebruik.
Enig antwoord was; 'Oh, hehe dat was dan een vergissing...(?)
Goed, maar een jaar later met ons nieuw bestelde wasmaschine en verwijderingsbijdrage kwam ik thuis op een zaterdag van mijn werk en vroeg aan mijn vrouw vol verwachting of die geplaatst was? Ja antwoorde ze, maar de oude hebben ze desondanks de verwijderingsbijdrage niet meegenomen want het was te zwaar voor ze ?
Dus ik kijken naar de kelder (2/3 trapjes, 50 cm) en inderdaad de nieuwe stond er met vol met krassen en de oude stond er nog naast.
Ik bellen en natuurlijk weer een stom antwoord terug.Zo goed en kwaad als ik kon heb ik met mijn vrouw samen de wasmachine naar boven getild in nog geen 10 minuten (anderhalve mankracht) waar 2 'stoere kerels van BCC' het niet eens voor elkaar kregen.Ik weer bellen maar ze zijn dat ding nooit meer komen halen. Kennelijk hebben deze heren nooit van de wet van Plutarchus gehoord.conclusie;Bcc is gewoon onbeschoft. We kopen nooit meer wat daar.
-
tonnie
Wat ik niet snap is dat BCC zo wordt afgekraakt. Volgens mij gaat het bij elke winkel zo, zolang het voor hen maar zo min mogelijk kost en zo min mogelijk moeite en tijd in moeten steken, dit is niet typerend voor alleen bcc, maar voor 90% van alle ondernemers.
-
steven
Ben een paar weken geleden bij BCC geweest op een aanbieding van een digitale fotocamera die volgens de advertentie optische zoom zou moeten hebben,maar ook dit bleek niet te kloppen.BCC maakt er een gewoonte van om mensen met lokkertjes naar de winkel te lokken,uiteraard was er wel een camera met optische zoom maar die was wel een paar tientjes duurder.Natuurlijk heb ik die NIET gekocht.
-
mr.T
In deze situatie mag je de tandenborstel gewoon terugbrengen. Heeft niets te maken met het openen van verpakkingen. Wel met het feit dat in de eerste prijs de koopprijs niet onredelijk en het feit dat je het apparaat niet gekocht zou hebben als de extra functies (zoals een timer) er niet op zouden zitten. Kortom terugbrengen en geld terug vragen zou ik zeggen.
-
Gast
Er zijn heus wel winkels en bedrijven waar de service wel correct is en waar men niet te beroerd is om wat extra's te doen als je het vriendelijk vraagt. Waarom ondernemers dat doen? Ook uit eigen belang hoor! De beste reclame is mond op mond reclame.Wat ik niet snap is dat BCC zo wordt afgekraakt. Volgens mij gaat het bij elke winkel zo, zolang het voor hen maar zo min mogelijk kost en zo min mogelijk moeite en tijd in moeten steken, dit is niet typerend voor alleen bcc, maar voor 90% van alle ondernemers.