Specsavers zou mij maandag 13 november een bril leveren. Nou, dus NIET! Wanneer wel, dat weet "men "
niet.
Ga je opbellen, kom je terecht bij een callcenter; dat beloofd dat het filiaal zal terugbellen, maar ook
dat gebeurt niet.
Specsavers is dus gewoon een heel slechte opticien.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen bril ontvangen van Specsavers
Geen bril ontvangen van Specsavers
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2017 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Geen bril ontvangen van Specsavers
Als alle winkels die iets niet op tijd kunnen leveren, al willen ze, slecht zijn, zult u nog vaak uw neus stoten.
O ja, hoe lang heeft u uw vorige bril op uw neus gehad?
O ja, hoe lang heeft u uw vorige bril op uw neus gehad?
-
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12
Re: Geen bril ontvangen van Specsavers
Uhm, nee. Hun kunde als opticien staat volledig los van het wel of niet op tijd leveren.beleid schreef:Specsavers zou mij maandag 13 november een bril leveren. Nou, dus NIET!
Specsavers is dus gewoon een heel slechte opticien.
Beter zou zijn: specsavers is dus gewoon een hele slechte planner. Of, specsavers is dus gewoon te laat (stamp 3x hard op de grond om dit extra drama mee te geven)
Re: Geen bril ontvangen van Specsavers
Inderdaad. Wellicht is er verbetering mogelijk in het logistieke proces, het zegt niks over de kwaliteit van de bril.webshopeigenaar14 schreef:Uhm, nee. Hun kunde als opticien staat volledig los van het wel of niet op tijd leveren.