LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld terug bij Bosch 20 euro retour actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
fera

Geen geld terug bij Bosch 20 euro retour actie

Ongelezen bericht door fera »

op 8 april een aankoop geregistreerd (Bosch schuurmachine + Bosch schuurpads) via bol.com.
Ging om bedrag van minimaal € 99 aan machine + accessoires.
Voorafgaand aan bestelling geïnformeerd bij Bol.com waar verteld werd dat deze bestelling in aanmerking komt voor deze actie.
Totaal bedrag was €103,98 Binnen 3 weken zou geld gestort worden. Via mail een bevestiging ontvangen. Na 5 weken geïnformeerd bij Bosch. Via reactie van de huishoudservice afdeling deze klacht op 16-5 zelf doorgestuurd naar service van de afd. doe het zelf.
Omdat ik geen reactie kreeg een klacht gemeld bij Klacht.nl
Via deze site wel een reactie:
Bosch neemt de klacht niet in behandeling.
Dit is toch beneden alle pijl.
Bosch geeft aan mij persoonlijk op herhaaldelijk verzoek geen enkele reactie en weigert de klacht op te lossen of zelfs maar in behandeling te nemen.

moederslink

Re: Geen geld terug bij Bosch 20 euro retour actie

Ongelezen bericht door moederslink »

fera schreef:..........Voorafgaand aan bestelling geïnformeerd bij Bol.com waar verteld werd dat deze bestelling in aanmerking komt voor deze actie
Heeft u Bol.com zelf ook al benaderd?
Stuur hen de bevestigingsmail eens door van Bosch , wie weet.... :)

fera

Heb ik inmiddels gedaan. (Nadat ik dit gepost had) En de reactie van Bol.com was heel goed. Ik wilde namelijk dat Bol.com ook weet hoe er omgegaan werd met een actie die via hun loopt. Ook zij zijn voor mij aan het bemiddelen geweest bij Bosch.
Omdat het een actie is van Bosch kunnen ze niet veel voor mij doen.
Ik heb uiteindelijk via hun wel een telefoonnummer gekregen waar zij eerst en ik later contact mee heb gezocht.
Bosch zal het nu nogmaals uitzoeken en zegt toe het geld over te zullen maken.
Dus met heel veel dank aan Bol.com hoop ik dat het uiteindelijk toch goed komt.
Zo zie je maar weer dat een beetje publiciteit daar helpt waar je anders tegen dichte deuren aan loopt.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Een actie richting Bol.com vind ik zelf nl iets logischer , temeer daar de actie juist via hen loopt..... vandaar dat ik dit vroeg.
Blij voor je dat het nu wordt opgelost.

thieu1944

Ongelezen bericht door thieu1944 »

Ik heb in juni hetzelfde mee gemaakt met een heggenschaar van € 59 kreeg ook geen €10 terug.
Dit stond in het krantje van Hubo.Nu schept mij verbazing he staat deze week in de folder van Multimate dus deze [verwijderd door moderatie] gaat gewoon door.

Mijn vraag is hoe kan men zoiets stoppen zodat er nog meer slachtoffers vallen.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jul 2016 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongefundeerd taalgebruik

fera

De klanten service van Bol.com waar ik mijn schuurmachine had gekocht heeft voor mij contact opgenomen met Bosch. Ik kreeg een telefoonnummer waar ik zelf naar toe kon bellen. Toen werd ik wel serieus genomen. Mijn naam was inmiddels bekend. Uiteindelijk heeft het nog bijna twee maanden geduurd en meerdere telefoontjes gekost waarin steeds weer wat werd beloofd.
Ik heb volgehouden, namen gevraagd van medewerkers. Bevestiging via mail gevraagd. (Wat natuurlijk niet kwam) maar weer en weer gebeld. Uiteindelijk mijn geld gekregen. Misschien kan Hubo voor je bemiddelen. Als het om een Bosch gaat zijn er op hun website ook telefoonnummers te vinden. Gewoon alles bellen en volhouden. Succes!!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

fera schreef:Heb ik inmiddels gedaan. (Nadat ik dit gepost had) En de reactie van Bol.com was heel goed. Ik wilde namelijk dat Bol.com ook weet hoe er omgegaan werd met een actie die via hun loopt. Ook zij zijn voor mij aan het bemiddelen geweest bij Bosch.
Omdat het een actie is van Bosch kunnen ze niet veel voor mij doen.
Als Bol.com reclame maakt voor 20 euro cashback dan loopt dat normaal via de fabrikant. Als die niet thuis geeft dan is Bol.com aansprakelijk op grond van de misleidende handelspraktijk. In dit geval heeft Bosch alsnog toegezegd om uit te betalen, dus is alles natuurlijk oplost.

Gesloten