Ik kocht eind april een Tomtom Sporthorloge. Tomtom had op dat moment een cashback-actie lopen waarmee je, afhankelijk van het type horloge een cashback van Tomtom zou ontvangen van € 30 - € 70
Sinds die tijd (inmiddels dus 2 maanden) ben ik echter al bezig om het bedrag van € 70 via Tomtom terug te ontvangen. Eerst werkten technische problemen tegen: op een of andere manier was het online actieformulier niet in te vullen. Nadat dat eindelijk wel gelukt is, is de afwikkeling totaal vastgelopen. Ondanks een reeks contacten met de consumentenservice van Tomtom, krijgt men het niet voor elkaar de actie netjes af te wikkelen.
Tomtom heeft deze actie blijkbaar uitbesteed aan een extern bedrijf.
Ik begrijp dat er inmiddels vele kopers zich gemeld hebben bij Tomtom met dit zelfde probleem, en het aantal groeit nog dagelijk.
Zijn er meer gevallen bekend op dit forum?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge
Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2017 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge
Aan welk extern bedrijf is het uitbesteed? en kan je met hun direct contact opnemen?
Re: Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge
Nee, extern bedrijf is mij niet bekend. Krijg wel iedere keer van Tomtom te horen dat ze druk met dit bedrijf in overleg zijn...
Re: Geen geld terug bij cashbackactie Tomtom-sporthorloge
Dan zult u nog even geduld moeten oefenen.