LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen reclame meer!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
J. van Schaffelaer

Geen reclame meer!

Ongelezen bericht door J. van Schaffelaer »

Voor de publieke zenders wordt het hoog tijd om te stoppen met reclame, vooral nu er ook op deze zenders waardeloze programma's worden gemaakt die men ook ziet op de commerciële zenders. Dat dáár reclame nodig is, is begrijpelijk.

Elke Nederlander betaalt mee aan de publieke omroep door middel van belastingen. Voorheen hadden we nog de omroepbijdrage. Tegenwoordig zit dat gewoon in je inkomstenbelasting. Laat de publieke omroep maar gewoon kwaliteitsprogramma's maken en zich ver van commercie houden. Dat bespaart ons een hoop ergernissen.

Dat dát kan bewijzen publieke omroepen in landen om ons heen, zoals Duitsland, België en Engeland. Ooit eens berekend hoeveel tijd er verloren gaat aan het 'bekijken' van reclamespotjes die elke dag worden uitgezonden?

Michellangelo

Re: Geen reclame meer!

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Wanneer moet ik dan naar het toillet?
Reclame is het ideale moment om even iets anders te doen. Of dat iets te drinken pakken is of naar het toillet gaan. Daarnaast kosten programma's momenteel meer dan dat ze aan staatshulp krijgen en is smaak een relatief iets wat niet voor iedereen gelijk is. Voor u kan het flutprogramma's zijn maar voor een ander primetime tv.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zou t fijn vinden als RTL4 juist een reclame blok inzet precies NA een programma, kunnen we even plassen enzo. :wink:

Gast

ik vind het vaak irritant als ik naar belgie kijk,moet je plotseling naar de wc mis je weer een stuk.

Probeer je tijd nuttig te besteden,ga wat drinken halen.
Thee zetten
Gebruik maken van het toilet

Of ondertussen even mailtjes checken

Gast

Ik heb niets tegen reclames want dat maak ik gebruik van het toilet, maar ik ben wel tegen reclames die te lang duren, meer dat 5 min !!
Volgens mij zijn 3 min genoeg voor een reclame blok..

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Er is niet alleen veel te veel reclame, de blokken duren ook nog eens veel en veel te lang. In een serie van drie kwartier heb je ruim een half uur reclame zitten. Goed voorbeeld is Baantjer, dat is meer reclame dan programma.

Gast

Geen belastingteruggave meer op uitzendtijd en produktiekosten TV reclame !!!

Gesloten