LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug actie Adem Electro te Dordrecht

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Eric

Geld terug actie Adem Electro te Dordrecht

Ongelezen bericht door Eric »

Wij hebben 5 jaar geleden bij Adem Electro in Dordrecht stereo apparatuur aangeschaft met de belofte dat wij na 5 jaar het geld terug zouden krijgen middels een actie. Recent hebben wij de nodige papieren ingestuurd naar de notaris die de actie begeleidde. Nu krijgen wij van een curator te horen dat Adem Electro failliet is. Zijn er nog meer mensen gedupeerd zo ja meld je dan even op dit forum. Als er genoeg kandidaten zijn willen wij de notaris aansprakelijk stellen omdat hij deze gelden van derden (men krijgt ze immers terug na 5 jaar en weet dus dat er een verplichting is) niet goed heeft beheerd. Ook vraag ik mij of gelden van derden wel in een faillissement mogen vallen. Wellicht is er een advocaat van Radar onder het lezend publiek die dat toe kan lichten.

forrelletje

Re: Geld terug actie Adem Electro te Dordrecht

Ongelezen bericht door forrelletje »

:twisted: Hallo Erik
onze aktie van Adams was 2 jaar geleden en toen was de winkel nog open en hebben de elektr apparaten in geleverd en een voucher gekregen.
De nieuwe artikelen moesten besteld worden,nou je raad het zeker al niks natuurlijk.
Het was zo erg dat het bedrijf bodygards in gehuurd hadden,de mensen zaten weken te wachten op hun spullen(maar hadden hun oude spullen ingeleverd)De mensen kwamen in de winkel en snaaide de planken leeg begrijpelijk toch?
Het gekke was ik volgde alle kranten maar vond daar toen niks over in de media.
Ook hier zijn weer vele mensen de dupe geworden maar een troost jij heb je apperatuur nog.suc6 Ann Maar wij zijn ze te slim afgeweest :lol:

210880

Re: Geld terug actie Adem Electro te Dordrecht

Ongelezen bericht door 210880 »

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt bij aankoop van een fiets 5 jaar geleden. ik heb toen een fiets gekocht, over 5 jaar zou ik het aankoopbedrag terugkrijgen. Twee weken voordat de 5 jaar voorbij zouden zijn, krijg ik een brief in de bus dat Verzekerd keur BV failliet is en ik dus geen geld terug krijg. Wel zaten er 6 waardebonnen van 15% korting bij. Deze kan ik besteden bij aankoop van een nieuwe fiets :?

Ik ben dus ook op zoek naar mensen die zoiets hebben meegemaakt en hoop dat we elkaar kunnen helpen om eventuele verdere stappen te ondernemen!

Leon

Gesloten