LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug aktie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
r.huijgens

geld terug aktie

Ongelezen bericht door r.huijgens »

5 jaar geleden heb ik een motor gekocht bij Motoport in Schiedam, met een aanbieding over 5 jaar geld terug op
26 maart '02 was het dan zover en ik heb op 21 maart '02 netjes volgens de beschrijving de papieren onder tekent en aangetekend verstuurt met een ontvangst bevestiging terug, daar ik na 2 weken nog geen ontvangst bewijs had, heb ik gebeld met de firma Intervest Capital Limited in engeland, en daar werd verteld dat ze failliet waren. terwijl in de folder staat dat er 100% niets kan gebeuren, en er hele grote firma's en verzekeringen achter staan.

helaas naar mijn centen kan ik fluiten.

mvg Rene

is hier nog wat aan te doen?

R. Smit

Re: geld terug aktie

Ongelezen bericht door R. Smit »

Rene,
Je kunt meer info vinden omtrent dit hekele onderwerp op:
www.faillissementverzekerdkeur.nl
Een schrale troost voor jou, er zijn nog ca. 45.000 andere consumenten met jou gedupeerd !

C. Streefland

Re: geld terug aktie

Ongelezen bericht door C. Streefland »

Hier één van die 45000 consumenten. Ook ik heb vijf jaar geleden een motor gekocht, bij Motorcity Apeldoorn, en zou in februari dit jaar 10.000 gulden terug moeten krijgen via Invested Capital Ltd. De hoop dat ik die terug krijg heb ik allang opgegeven. Echter, ik heb destijds totaal geen korting gekregen, omdat ik deze 'cheque' had. De motorzaak verschuilt zich heel makkelijk achter regeltjes en andere juridische verdedigingswerken, maar ik vind dat zij mij voor een deel schadeloos moeten stellen. Door hun toedoen ben ik met ICL in zee gegaan. Alleen bereik je niets. Is er een groep waarbij wij ons kunnen aansluiten die de detaillisten waarbij wij ons produkt gekocht hebben aanpakt? Via RADAR of Consumentenbond?

Gesloten