LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glassex easy mop 10 euro retour.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lau

Glassex easy mop 10 euro retour.

Ongelezen bericht door Lau »

Ik heb in april/mei bij Blokker een starterset easy mop van glassex gekocht. Kreeg van de blokker een formuliertje dat je in moest vullen en vervolgens opgestuurd naar Glassex met streepjescode en originele kassabon (met naam en plaats van waar je het product hebt gekocht). Heb tot op heden niets ontvangen, maar ook geen bewijs meer dat ik heb gekocht. Wie kent ook dit probleem?
Heb een e-mailtje naar glassex gestuurd als ik daar eventueel wat van hoor, krijgen jullie het te weten.

Groetjes Lau

Gast

Re: Glassex easy mop 10 euro retour.

Ongelezen bericht door Gast »

Wie kent ook dit probleem?
Nee, ken ik niet, ik maak altijd kopietjes.

Amy

Ongelezen bericht door Amy »

WAT EEN BRILJANTE ACTIE ..... !!!!!!!!! :D :D :lol:

Gast

Hoe kom je erop ? :roll:

Amy

Ik kijk zo af en toe naar reclame op televisie. :wink:

Gast

Oh op die manier ja dan heb je er wel verstand :wink:

Amy

Nou, verstand ervan dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik me toen enorm geergerd heb aan deze reclame. :shock:

Gast

Het is niet de bedoeling dat jij je ergert op welke zender was deze reclame dan ?

marjanneke

Ongelezen bericht door marjanneke »

Ik heb ook meegedaan aan de glassex actie.Na het opsturen van de bon (10 euro retour),kreeg ik na een week of 6 keurig 10 euro op mijn rekening gestort.

vreemde

Ongelezen bericht door vreemde »

Dit begrijp ik even niet. :?:

vreemde

Ongelezen bericht door vreemde »

Dit was niet een reactie op Marjanneke, maar op Gast.

bodejos

Ongelezen bericht door bodejos »

Dit soort geld terggave-acties werkt doorgaans al volgt:

Men zet een x-bedrag bovenop de eigenlijke verkoopsprijs. De verkoper maakt met een hoop bombarie bekend dat je een deel van je aankoopsom terug kunt krijgen, als je een bon invult (meestal loopt dat wel goed, hoor), en rekent erop dat lang niet iedereen die moeite zal nemen.

Hierin zit hem een deel van de extra winst voor de verkoper. Hoe zit dat? Er is een regeling die zegt, dat de aanbieder van het produkt de kosten van die aktie in mindering kan brengen op de totaal voor dat produkt te betalen omzetbelasting. Het is dus in het belang van de verkoper, dat het de consument zo lastig mogelijk gemaakt wordt om van de aktie gebruik te maken.

Maar los daarvan is het niet netjes om de consumenten die aan de voorwaarden hebben voldaan, op hun geld te laten wachten.

Gesloten