LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] glazen van bril niet goed , aankoop bril toch verplicht ??

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
hammietje

glazen van bril niet goed , aankoop bril toch verplicht ??

Ongelezen bericht door hammietje »

ik heb een bril gekozen bij de opthieker , doch na twee keer ander glazen in mijn montuur te zetten heb ik nog geen resultaat en wens dan ook van de koop af te zien , nu ben ik volgens mijn verkoper verplicht deze toch te kopen eventueel met nog ander glazen of ik krijg een bon met waarde van de glazen en de montuur moet ik zowiezo kopen , wat kan ik hier mee aanvangen als ik er niet door kan zien , ben ik dit verplicht ? ik heb niks ondertekend en ik kan er toch niks aan doen dat de glazen niet goed zijn voor mijn ogen .Van het begin heb ik gezeg dat ik alleen een bril nodig heb om te lezen , ze hebben me toen gezeg dat dit ook kan bij een bril die je altijd draagt met multifocale glazen .Maar dit heb ik nu ondervonden dat dit niet zo is !!

Captain Pervert

Re: glazen van bril niet goed , aankoop bril toch verplicht ??

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je mag van een product de eigenschappen verwachten die de verkopende partij eraan toedicht. Koop je een auto en wordt vermeld dat die je caravan kan trekken, mag je de auto terugbrengen als blijkt dat de auto met caravan niet vooruit te branden is.

Hier is een hoop over te vinden in dit forum, even zoeken met de juiste zoekwoorden en je vindt zelfs regelgeving omtrent dit onderwerp erbij.
Je kan ook even kijken op consuwijzer.nl

Gesloten