LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis CD's bij Cote d'Or

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
m.machiels

gratis CD's bij Cote d'Or

Ongelezen bericht door m.machiels »

Momenteel loopt er een actie van Cote d'Or chocola waarbij men voor 4 streepjescodes een gratis CD krijgt en voor 6 streepjescodes zelfs 2 CD's. Volgens de actievoorwaarden op de betreffende site (www.cotedorcdactie.nl) staat dat streepjescodes ingezonden kunnen worden die op ALLE Cote d'Or producten te vinden zijn. Ik koop dus twee pakken met elk 3 repen chocola en stuur de 6 streepjescodes op, samen met de bon die ik via de site uitprintte. Nu krijg ik bericht dat ik de verkeerde streepjescodes heb opgestuurd en daarom geen CD's ontvang. Echter, bij de actievoorwaarden op de site wordt nergens vermeld dat bepaalde producten van deze actie uitgesloten zijn. Integendeel, er staat duidelijk "alle". Ik vind dit dus pure misleiding want normaliter had ik geen twee pakken gekocht. Wees dus gewaarschuwd want deze actie loopt nog tot en met 31 januari 2004. Zijn er nog anderen die dit hebben meegemaakt?

momo

Re: gratis CD's bij Cote d'Or

Ongelezen bericht door momo »

gewoon de actievoorwaarden uitprinten als dat mogelijk is en opsturen!
en anders gewoon bellen en mailen tot ze er schijtziek van worden, je staat in je recht ,geloof me!
suc6 ermee, laat je weten of t gelukt is?

henk b.

Re: gratis CD's bij Cote d'Or

Ongelezen bericht door henk b. »

Kraft General Foods Antwoordnummer 27 1180 WB Amstelveen

Dan kan je ze lekker gratis tot 5 kg lastig vallen met allerhande zaken.

Gesloten