LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis NJOY toegangskaarten?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
rubentjuuh87

Gratis NJOY toegangskaarten?

Ongelezen bericht door rubentjuuh87 »

Wekelijks bezorg ik een krant, en als presentje kreeg ik gratis 2 toegangskaarten voor NJOY op het Six Flags terrein. Ik moest hiervoor wel een antwoordstrookje invullen en opsturen. Ik heb dit alles gedaan voor de einddatum. Vandaag kreeg ik een brief thuis, en daar stond in dat ik de kaarten niet kreeg, ze hadden er maar 300 die ze weg mochten geven. Ik vind het gek dat ze zeggen dat je ze krijgt, maar je krijgt ze niet... Wat kan ik hieraan doen?

Groeten Ruben

Als er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt, dan hoor ik het graag!

Gast

Re: Gratis NJOY toegangskaarten?

Ongelezen bericht door Gast »

oh jee de wereld vergaat nu

Annelies de B

Ongelezen bericht door Annelies de B »

Wat een lompe reactie zeg, als die jongen dat beloofd heeft gekregen kan ik me voorstellen dat dat een zware teleurstelling is en dan is zo'n belachelijke reactie helemaal gestoord.
Ruben, wat stond er precies in de voorwaarden. Als er helemaal niets vermeld stond over een maximaal aantal kaarten en een snelheid waarmee je moest reageren (eerst komt, eerst maalt) vind ik dat je moet klagen om alsnog die kaarten te krijgen. Stond er inderdaad iets dat je snel moest zijn omdat het een beperkt aantal kaarten was, dan heb je helaas pech gehad.
Maar omdat je daar niets over schrijft denk ik dat dat niet het geval is en dan zou ik maar eens gaan klagen bij je krantenbaas.

Stella

Ongelezen bericht door Stella »

Als het is gegaan zoals je vertelt (aan juiste voorwaarden voldaan en toch niet gekregen!), dan zou ik onmiddellijk stoppen met bezorging van die betreffende krant en voor een andere krant gaan bezorgen.
Iedere krant staat te springen om bezorgers!

Gesloten