LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gratis NS dagkaarten
gratis NS dagkaarten
Gratis NS dagkaarten
Gisteren kreeg ik van de NS onderstaande aanbieding gemaild. Toen ik probeerde de twee vrijkaarten op te halen bleek dat het een wedstrijd is waarin tien keer twee vrijkaarten te winnen zijn. Misleidend, en dat niet alleen, als je alles ingevuld hebt krijg je nog een lijst met adverteerders die van alles van je willen weten. En enige tijd later zit je mailbox vol met allerlei superdeals van diezelfde adverteerders.
NS on(w)aardig.
// NS INFORMATIE
(2) DAGKAARTEN VOOR JOU
Beste NS reiziger,
Doordat de NS de afgelopen dagen zo negatief in het nieuws is verschenen hebben we besloten om onze trouwe reizigers tegemoet te komen.
Er liggen 2 dagkaarten voor u klaar waarmee u in een dag door heel Nederland kunt reizen. Wilt u een dagje weg met een vriend of vriendin? Grijp dan nu je kans en haal deze 2 gratis kaarten op met een paar simpele klikken.
Onze excuses!
Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice
Veel reisplezier!
Indien je niet meer wenst te profiteren van onze aanbiedingen en acties, dan kun je hier uitschrijven of melden.
Gisteren kreeg ik van de NS onderstaande aanbieding gemaild. Toen ik probeerde de twee vrijkaarten op te halen bleek dat het een wedstrijd is waarin tien keer twee vrijkaarten te winnen zijn. Misleidend, en dat niet alleen, als je alles ingevuld hebt krijg je nog een lijst met adverteerders die van alles van je willen weten. En enige tijd later zit je mailbox vol met allerlei superdeals van diezelfde adverteerders.
NS on(w)aardig.
// NS INFORMATIE
(2) DAGKAARTEN VOOR JOU
Beste NS reiziger,
Doordat de NS de afgelopen dagen zo negatief in het nieuws is verschenen hebben we besloten om onze trouwe reizigers tegemoet te komen.
Er liggen 2 dagkaarten voor u klaar waarmee u in een dag door heel Nederland kunt reizen. Wilt u een dagje weg met een vriend of vriendin? Grijp dan nu je kans en haal deze 2 gratis kaarten op met een paar simpele klikken.
Onze excuses!
Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice
Veel reisplezier!
Indien je niet meer wenst te profiteren van onze aanbiedingen en acties, dan kun je hier uitschrijven of melden.
Re: gratis NS dagkaarten
Dit zal waarschijnlijk niet afkomstig zijn van de NS.
Ik zou even het mailadres van de afzender controleren.
-
Hmmm.... ik krijg zo'n beetje alle mogelijke reclame van de ns, maar deze heb ik niet gezien.. En van gratis dagkaarten van de NS heb ik nog nooit gehoord.
Dit is absoluut spam. Let op, mijn vader is hier ooit ingestonken en had zijn mobiele nummer ook moeten invullen. Vervolgens werd hem veel geld in rekening gebracht voor smsjes die hij zou krijgen (maar nooit gezien heeft).
Op de site van NS staat dat dit een valse e-mail is. U kunt dit bij NS melden op [email protected]
Niet NS maar infrabeheerder ProRail is slecht in het nieuws geweest bij verschillende nieuwsbrengers doordat de wissels en seinen het niet meer deden na wat natte sneeuw.
[quote="Brahms"]Niet NS maar infrabeheerder ProRail is slecht in het nieuws geweest bij verschillende nieuwsbrengers doordat de wissels en seinen het niet meer deden na wat natte sneeuw.[/quote]
Wat heeft ProRail hiermee te maken?
Wat heeft ProRail hiermee te maken?
Precies zoals ik het beschrijf. Als je een beetje het nieuws volgt weet je dat NS als vervoeder slechts een van de vele gebruikers is van de railinfra, welke van ProRail is
Dus niet NS zou dagkaarten moeten aanbieden, maar ProRail als verantwoordelijke voor de chaos op het spoor.
Maar het blijft gewoon spam....
Dus niet NS zou dagkaarten moeten aanbieden, maar ProRail als verantwoordelijke voor de chaos op het spoor.
Maar het blijft gewoon spam....
NS is Sinterklaas niet. Alleen al bij het lezen van de mail had je kunnen begrijpen dat dit niet van NS afkomstig is. Ben bang dat je voorlopig fijn wat spam kunt verwachten!.....
-
Maar prorail verkoopt weer geen treinkaartjes....
Nee dat klopt, maar zou ze wel weg kunnen geven (in dit geval).witte angora schreef:Maar prorail verkoopt weer geen treinkaartjes....
-
Zoals de rest ook al melde NS is niet de afzender. Het gaat ze om de (e-mail) adres gegevens, die ze in het gubstigste geval verkopen voor reclamedoeleonden en het slechtste geval criminele activiteiten zoals met de al gemelde dure SMS diensten