Hi maakt enorm veel reclame met hun actie: laat je mobiel blingen bij Hi.
Via de website worden er dagelijks 300 gratis skins weggegeven, zo wordt er gezegd.
Nu ben ik sinds vrijdag 20 mei iedere dag op verschillende tijden op de website geweest, en het maakt niet uit op welk tijdstip ik kom, s'nachts, smorgens vroeg, laat op de ochtend, vroeg in de middag, eind van de middag, vroeg in de avond...ik heb ze echt allemaal geprobeerd.
De teller staat altijd op 0 (alsof er die dag nog niets is weggegeven) en er komt altijd een melding: helaas voor vandaag zijn er al 300 gratis skins weggegeven.
Ik vind op die manier een actie zo enorm misleidend, ik vraag me zelfs af of er uberhaupt mensen zijn die via de website een gratis skin hebben gekregen?
groetjes
Karen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 'Gratis Skin'-actie van Hi
Re: 'Gratis Skin'-actie van Hi
Ja hoor, ik ken meerdere mensen die er al eentje hebben weten te bemachtigen, de animo is blijkbaar erg groot
Ze beginnen altijd om 9.00, dan komt de teller op 300 te staan, probeer het dan zeker eens!
Ze beginnen altijd om 9.00, dan komt de teller op 300 te staan, probeer het dan zeker eens!
whahaha, je had af moeten tellen, niet bij moeten tellen.........
Trouwens, wat is een skin?
Trouwens, wat is een skin?
Het zijn trouwens gewoon stickers die je krijgt, en dus GEEN echte frontjes. En inderdaad om 9:00u klaar ziten, want om 9:10 zijn de 300 stuks al weer weg.