bij een Free-abonnement van ORANGE krijg je een Samsung x600 gratis .
Dit gsm toestel ondersteund niet alle diensten en ORANGE wilt hier niets aan veranderen of de klant ook maar een beetje tegemoed te komen.
Hun motto is dat je als consument de vrijheid (lees PLICHT) hebt om te informeren wat voor mogelijkheden het toestel heeft.
Als je dus dit niet hebt gedaan omdat je in de veronderstelling bent dat ORANGE je het toestel leverd bij de diensten die zij aanbiedt dan is het eigen schuld dikke bult want ORANGE doet niets voor je.
Zijn er lezers met dezelfde klachten meld het dan want samen staan we sterk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsm toestel orange x600
Re: gsm toestel orange x600
Uhm....misschien is het makkelijk om even toe te lichten welke diensten je bedoelt....Het is namelijk nogal logisch dat niet elk toestel alle diensten biedt die een provider je wel kan bieden. Als er bijvoorbeeld geen camera of kleurenscherm opzit, wordt het moeilijk MMSen...
Ik heb een X600 (los gekocht) en een Orange Free abb. Het enigste wat me nog niet lukt is foto's naar e-mail sturen. Verder werkt alles prima en ondersteund Orange verder alle diensten. Welke worden dan bedoeld?
hallo
ook ik heb de samsung x600 bij orange gekocht met een free 600 abbo (gratis telefoon) en heb geen klachten. ik kan gewoon sms'en/ mms'en en tot nu toe lukt alles gewoon...
groetjes hedy
ook ik heb de samsung x600 bij orange gekocht met een free 600 abbo (gratis telefoon) en heb geen klachten. ik kan gewoon sms'en/ mms'en en tot nu toe lukt alles gewoon...
groetjes hedy
hallo noenja,wat zou dan niet werken ? volgens mij *** je uit je nek