LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Halfords

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
s.freriksen
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2011 11:59

Halfords

Ongelezen bericht door s.freriksen »

Bij Halfords almelo hebben ze actie beleid, we hangen plakkaten op met 25%, maar als je niet om de korting vraagt, dan heb je er ook geen recht op.
Volgens de verkoper is dit ook klantvriendelijk en servicegericht.

Ik dacht hier vanochtend iets anders over, toen ik om mijn korting vroeg waar ik volgens de plakkaten automatisch recht op zou moeten hebben.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Halfords

Ongelezen bericht door sephora30 »

Huh? :shock:

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Halfords

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

stond er op de ramen......op alle artikelen of tot 25%....dit maakt wel verschil denk ik!!!!

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Halfords

Ongelezen bericht door grun »

Ik kan me er iets bij voorstellen. Laatst ging ik naar de Halfords in Groningen voor een nieuwe fietstas, volgens de reclame die ik op internet gezien had waren die afgeprijsd. In de winkel aangekomen lagen ze er gewoon voor de normale prijs echter, ook geen bordje erbij ofzo. Dus ik vraag aan de verkoper wat ze kosten en of ze niet in de reclame waren. Dat waren ze wel, zei hij, maar alleen als je een bon uit de huis-aan-huis krant geknipt had. Dat had ik niet vanwege een nee/nee sticker. Enfin, uiteindelijk heb ik de tas wel gekregen voor de reclameprijs, maar het viel idd op dat je er eerst om moet vragen. Doe je dat niet dan heb je kans de volle mep te moeten betalen.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Halfords

Ongelezen bericht door bianca82 »

oke raar... persoonlijk (en als winkelmedewerkster) vind ik het juist zeer klantonvriendelijk..

wat ik klantvriendelijk vind:
-als je mensen adviseerd ook de aanbiedingen melden zodat de klant weet wat de keuzes zijn
-ivm klanten binden: als binnen een paar dagen een andere actie ingaat waarvan je weet dat een product die meneer/mevrouw altijd gebruikt in de actie komt dit ook melden aan de klant (gelukkig herken je na een tijdje de vaste klanten wel als je in een niet te groot filiaal werk)
-kortingen automatisch laten verrekenen door de computer (en geloof me halfords heeft een modernere computersysteem dan wij)

Gesloten