Vanaf afgelopen Zaterdag 08 Maart 2003 tm op Zondag 16 Maart 2003 geld er Prijzen circus bij Vend.
Op Zondag 09 Maart 2003 rond 15.45 was ik bij de Vend (Kalverstraat-Amsterdam) om Hitzone 22 te halen en raad is uitverkocht.
Zij de man dat het al meer dan een uur uitverkocht was dus had ik pech.
Hoe kan het als op Zondag de Vend pas om 11.00 open gaat dat de cd als in een dag op is.
Ook zouden er geen nieuwe meer geleverd worden.
Ten Tweede leek het wel aan de schappen te zien dat ze de cd nooit gehad hebben.
Een lokkertje dus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hitzone 22 voor € 12,00 een lokkertje van V&D
Re: Hitzone 22 voor € 12,00 een lokkertje van V&D
Zegguh....best Radar Team?
Ik had hier toch wat neergezet van de week? ;-)
Ik had hier toch wat neergezet van de week? ;-)
Re: Hitzone 22 voor € 12,00 een lokkertje van V&D
Inkopen is niet zo'n gemakkelijk beroep als het lijkt. Het is erg moeilijk om in te schatten hoeveel er verkocht zal worden. Het blijft altijd een gok.
Bovendien zijn er heel veel koopjes uit het prijzencircus op zaterdagochtend al uitverkocht. Van de electrische scooters bijvoorbeeld, had elk filiaal er maar 2. In het ene filiaal waren deze 2 binnen een half uur weg, het filiaal vederop bleef ermee zitten. Precies hetzelfe product! Het is altijd gemakkelijk om een winkel de schuld te geven. Als je deze CD zo graag wilde hebben, had je er zaterdag maar om 8 uur moeten staan.
Het is wel heel gemakkelijk om te veronderstellen dat V&D deze cd nooit in de schappen heeft gehad! Ik weet niet of je weleens gehoord hebt van een leeg schap met iets anders vullen...??!!
Ik vind het allemaal erg kort door de bocht wat je stelt. Beetje jammer.
Bovendien zijn er heel veel koopjes uit het prijzencircus op zaterdagochtend al uitverkocht. Van de electrische scooters bijvoorbeeld, had elk filiaal er maar 2. In het ene filiaal waren deze 2 binnen een half uur weg, het filiaal vederop bleef ermee zitten. Precies hetzelfe product! Het is altijd gemakkelijk om een winkel de schuld te geven. Als je deze CD zo graag wilde hebben, had je er zaterdag maar om 8 uur moeten staan.
Het is wel heel gemakkelijk om te veronderstellen dat V&D deze cd nooit in de schappen heeft gehad! Ik weet niet of je weleens gehoord hebt van een leeg schap met iets anders vullen...??!!
Ik vind het allemaal erg kort door de bocht wat je stelt. Beetje jammer.