Op 10 mei 2004 kocht ik een HP PSC 2410 voor € 329,- bij de Media Markt omdat hij overal ongeveer € 349,- of € 339 was.
Bij deze actie was er een folder als je deze invulde en een copy van je factuur erbij doet en op stuurt je € 50,- op je bank/giro rekening krijgt bijgeschreven.
Maar, vandaag 17 mei 2004 krijg ik het volgende e-mail van HP:
Geachte Moose,
We hebben op 13/05/2004 uw verzoek om korting ontvangen op de HP PSC 2410 all-in-one.
We bevestigen hierbij de volledigheid van uw aanvraag. U kunt het
kortingsbedrag binnen 30 dagen tegemoet zien per cheque.
Met vriendelijke groet,
HP
Wij verzoeken u vriendelijk dit bericht niet te beantwoorden. Aangezien dit
bericht automatisch verstuurd wordt zal elk antwoord op dit bericht niet
gelezen worden.
Wat ik dus denk is dat ik een een of andere kortingsbon krijg voor aankopen bij HP.
Ik voel mij enigzins misleid door deze actie.
Zijn er meerdere mensen die in deze actie zijn getrapt?
HP PSC 2410 ben ik wel blij mee alleen de actie is wel een beetje krom.
Er staat duidelijk in hun voorwaarden onder punt 4. Nadat de Organisator het ingevulde aanvraag formulier en de kopie van het aankoopbewijs heeft ontvangen, krijgt de deelnemer binnen 10 dagen per e-mail een ontvangsbevestiging. Binnen 40 dagen staat het bedrag op zijn/haar bankrekening.
Hier staat het actie formulier wat ik heb ingevuld en opgestuurd: http://www.hp.nl/psc2410promo/pdf/HP%20 ... der_A5.pdf
Hier staat de actie ook: http://www.hp.nl/psc2410promo/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HP PSC 2410 Actie: € 50,- retour
Re: HP PSC 2410 Actie: € 50,- retour
Lees ook even punt 6
En wacht even af wat ze nou werkelijk doen alvorens je op te winden, niet goed voor je hart.
Succes
En wacht even af wat ze nou werkelijk doen alvorens je op te winden, niet goed voor je hart.
Succes
Re: HP PSC 2410 Actie: € 50,- retour
Je denkt dat het niet goed komt. Je hebt nog niet eens een foutief iets gekregen... mensen klagen tegenwoordig echt om alles