LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] htc one m8 actie bij aanschaf nieuwe toestel

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
htclover

htc one m8 actie bij aanschaf nieuwe toestel

Ongelezen bericht door htclover »

ik heb onlangs mijn abbonement verlengt met daarbij een nieuw toestel erbij en wel te verstaan de htc one m8 nou hadden ze een actie dat als je tussen 1 sep en 30 sep een htc one m8 neemt dat je dan een gratis htc one m8 dot vieuw cover kan aanvragen door je kassabon en imei nummer te registreren via de htc site.

nou heb ik dat gedaan en heb ik netjes een mail ontvangen dat mijn aanvraag goed gekeurd is en dat ik de cover toe gestuurd krijg nou zijn we ruim een week verder en ik heb de cover nog steeds niet binnen en het enige contact is via email waar ze zeggen dat ie op 23 sept ie verzonden naar mij toe.

nou heb ik gevraagd of ze mij de track en trace nummer willen geven krijg ik als antwoord: Wij mogen helaas geen track en trace nummers aan consumenten doorgeven.

ik heb contact gehad met postnl en die zeggen tegen mij dat ze dat wel mogen doen.

wat kan ik doen om voorals nog mijn cover op te eisen waar ik recht op heb?

dit is de link van de actie van htc: http://www.htconline.nl/promotie

Dirkie

Re: htc one m8 actie bij aanschaf nieuwe toestel

Ongelezen bericht door Dirkie »

Als HTC in het bezit is van een Track&Trace code voor uw cover, dan kunt U ook aan HTC vragen wat de status van zending is. Zij kunnen dit wel zien. En dan niet alleen dat die verzonden is, maar ook waar hij nu zou moeten zijn.
Maar misschien is de cover met verpakking wel zo klein, dat deze gewoon door de brievenbus past en dat er daarom ook geen Track&Trace code gebruikt is bij het verzenden.
Laatst gewijzigd door Dirkie op 02 okt 2014 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.

htclover

Hoi Dirkie

Het zit namelijk zo dat ik contact heb gehad met postnl en zij hebben het voor mij ff nagekeken (wat officieel niet mag) maar omdat ik de laatste was aan de telefoon was maakte de vrouw een uitzondering voor mij en zij kwam tot conclusie dat er geen track en trace nummer bekend is bij hun voor een zending van htc naar mijn adres toe.

En ook al verzenden ze het zonder track en trace nummer maar met de gewone post dan kan het niet zo zijn dat het meer dan een week duurt voordat ik het in mijn bezit heb.
en ik heb elke dag in mijn brievenbus gekeken maar tot op heden niks ontvangen.

Dirkie: heb jij misschien een tip voor me wat ik nog meer kan doen om die cover als nog in mijn bezit te krijgen?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

htclover schreef:Dirkie: heb jij misschien een tip voor me wat ik nog meer kan doen om die cover als nog in mijn bezit te krijgen?
PostNL kennende (ik heb er hier al meerdere malen over geschreven) is je cover gewoon 'kwijt' en heb je pech gehad. PostNL zal verder geen aktie ondernemen omdat er geen T&T code is, niet verzekerd verstuurd is enz enz. Je kunt alleen nog aan HTC vragen om het nog een keer te sturen maar dan in een verpakking waarop geen enkele verwijzing staat naar HTC o.i.d. Of nog beter, laat ze een voucher sturen via email (dan heeft PostNL er niets meer mee te maken) waarmee je er een in een gewone winkel kan halen.

htclover

Ik heb ze gisteravond gemailt HTC en nou maar ff afwachten wat ze zeggen maar in de winkel halen is geen optie want geen een winkel verkoopt hem want je kan hem alleen bestellen via de site van HTC en verders niet

Ik zal het ze vragen of ze het in een onopvallende verpakking willen versturen maar bedankt voor de tip dirkie

Gesloten