Leuk, een huis van Beertje Bruin voor onze kleine jongen , Dachten we!
Het 1e van de 8 delen voor 2 euro gekocht in de winkel. Vandaag in elkaar gezet , maar het is 3x niks. Het karton stelt niks voor en niks blijft zitten, slechte volgorde van bouwen en het ziet er gewoon helemaal niet mooi uit.
Is het bij iemand anders wel gelukt?
http://www.beertjebruin.nl voor meer info.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huis van Beertje Bruin
-
Re: Huis van Beertje Bruin
Het huis van Beertje Bruin
oftewel, hoe naief moet je wel niet zijn om dit te bestellen op een website waar de onzin van afdruipt.
Geen deugdelijk adres, telefoonnummer, geen algemene voorwaarden.
Kortom, alle informatie die een site zou moeten hebben is hier afwezig terwijl de knulligheid van dat "speelgoed"er al van afdruipt.
Zit u vast aan een abonnement?
Dan dit opzeggen op grond van de ondeugdelijkheid van het product .
En............. maakt met Alt-Printscreen een afdruk van uw korte e-mailbericht en sla dat op in een of andere tekstverwerker of in Paint bijvoorbeeld.
En niet meer doen hè.
U bent toch te groot voor die dingen?
Grootvader
oftewel, hoe naief moet je wel niet zijn om dit te bestellen op een website waar de onzin van afdruipt.
Geen deugdelijk adres, telefoonnummer, geen algemene voorwaarden.
Kortom, alle informatie die een site zou moeten hebben is hier afwezig terwijl de knulligheid van dat "speelgoed"er al van afdruipt.
Zit u vast aan een abonnement?
Dan dit opzeggen op grond van de ondeugdelijkheid van het product .
En............. maakt met Alt-Printscreen een afdruk van uw korte e-mailbericht en sla dat op in een of andere tekstverwerker of in Paint bijvoorbeeld.
En niet meer doen hè.
U bent toch te groot voor die dingen?
Grootvader
-
Grootvader,
Dit is gewoon van de organistie achter Pipo en Pompoen , de bladen voor peuters en kleuters die al tientallen jaren bestaan. Je kunt geen abonnement nemen op deze serie (maar goed ook vind ik). Ik heb het trouwens gewoon in de winkel gekocht. De organisatie deugt wel , alleen de materialen dus niet..
Dit is gewoon van de organistie achter Pipo en Pompoen , de bladen voor peuters en kleuters die al tientallen jaren bestaan. Je kunt geen abonnement nemen op deze serie (maar goed ook vind ik). Ik heb het trouwens gewoon in de winkel gekocht. De organisatie deugt wel , alleen de materialen dus niet..
-
Mevrouw, als ervaren kindervriend en vader zag ik alleen al op hun website hoe knullig.
Maar ja, 't zal ook niet duur zijn geweest toch?
Grootvader
Maar ja, 't zal ook niet duur zijn geweest toch?
Grootvader