LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ID&T

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
teleurgesteld001

ID&T

Ongelezen bericht door teleurgesteld001 »

Iedereen mag het natuurlijk zelf weten maar ik doe vanaf vandaag in ieder geval nooit meer mee met prijsvragen van ID&T laat staan dat ik nog naar een festival van ze ga.

Een half jaar geleden kreeg ik te horen een prijsvraag gewonnen te hebben met gratis kaarten voor NJOY. NJOY blijkt echter niet door te gaan wegens een te geringe belangstelling. Als gevolg hiervan schijnt mijn prijs te vervallen zonder enig ander aanbod.

"Actie's / Vrijkaarten
Daardoor komen de eerder gewonnen kaarten te vervallen deze vertegenwoordigen geen waarde meer.
Alle lopende acties worden dan ook per direct stop gezet"

Uiteindelijk heb ik dus een hoop nutteloze communicatie gewonnen.... :(

Gast

Re: ID&T

Ongelezen bericht door Gast »

Voor 1 kaartje Njoy krijg je tegenwoordig maar een half kaartje 'touristisch sweethok' Sensation of 'modderkuil' Dance Valley (beide minimaal €60).
Ik hoop dus voor je dat er überhaupt een ID-T compensatie kan komen, want geld mogen ze immers niet geven. :wink:

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Erg vervelend natuurlijk, maar ik neem aan dat dat ook staat in de voorwaarden. ID&T kan er niets aan doen dat de belangstelling te laag is. Ze moeten toch ook de kosten er weer uit kunnen halen en als dat niet lukt moeten ze er geld op toeleggen en dat doet geen enkel bedrijf.

Het zou netjes zijn als ze je een soort compensatie gaven, maar verplicht zijn ze het niet volgens mij.

Dit soort feesten wordt steeds duurder en steeds commercieler, waardoor het nogal logisch dat mensen er niet naar toe gaan. De gemiddelde burger kan dit soort bedragen niet meer opbrengen.

Tens

Ongelezen bericht door Tens »

Inderdaad:
De evenenmentenbranch heeft helaas de tourist als nieuwe doelgroep gekregen, sinds het aantal evenementen vorig jaar met 20% steeg in vergelijking met het jaar daarvoor, en dat is alleen nog maar de stijging van evenementen georganiseerd door ID&T.
Omdat touristen meer over hebben voor grote feesten, en nauwlijks interesse tonen in sponsorfeesten als Njoy, was dit resultaat enigzins te verwachten, wat ook beaamt is door ID&T.
Er is geen twijvel over mogelijk dat ID&T niet nog voor de betreffende actie al zijn voorwaarden en handelswijze klaar had liggen.
Vraag is nu of deze duidelijk werden gemaakt, en zoniet, of dit verplicht werd.
Ik vermoed van niet.
Bedrijftechnisch bekeken heeft ID&T dus gelijk u niet te compenseren als het een prijsvraag via internet betreft.

Gesloten