LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ijsprijs van Ben & Jerry's

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door Gast »

Belachelijk gewoon: kom ik in de dichtstbijzijnde super hier in de buurt, staan daar een paar diepvrieskisten vol Ben & Jerry's ijs. Voor ieder postcodelot mag je 1 beker gratis meenemen. Ik heb 4 loten, en was wel zo slim een dagafschrift van mijn bank mee te nemen, om aan de kassa te laten zien dat ik echt 4 loten had, zegt die fluit aan de kassa: meneer, u heeft postcode ..15, dit is bedoeld voor postcode ..18.

Maar die supermarkt staat midden in die andere wijk, en de bewoners van die wijk hebben dus het nakijken.

Later kregen ze de vlaggen, waarop stond voor welke code het ijs bedoeld was, die hadden ze vergeten op te hangen..................

Gast

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door Gast »

Geen Fratsen

Gast

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door Gast »

Foute keten

lvwijk
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:00

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door lvwijk »

het is gewoon een prijs van niks. Je heb je niet veel aan. Wat kost nou tegenwoordig ijs.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door Shareena »

Ben & Jerry's ijs kost behoorlijk wat hoor....

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ben & Jerry's is wereldwijd het allerbekendste merk ijs. Werkelijk waar ABSURD duur, ligt bijna boven de horecaprijs. En dat voor een papieren beker bij de supermarkt om de hoek. Wel lekker trouwens maar ja, het is prijssuggestie he. Kijk mij eens B&J eten. Ik kan dat betalen. Oooh.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door Shareena »

Ben & Jerry's is wereldwijd het allerbekendste merk ijs. Werkelijk waar ABSURD duur, ligt bijna boven de horecaprijs. En dat voor een papieren beker bij de supermarkt om de hoek. Wel lekker trouwens maar ja, het is prijssuggestie he. Kijk mij eens B&J eten. Ik kan dat betalen. Oooh.
Alsof ik - al ik B&J koop- ik in de winkel sta van KIJK MIJ EENS... Onzin! Ik koop het omdat ik het lekker vind of iemand dat nou ziet of niet...

iedje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2005 12:16

Re: Ijsprijs van Ben & Jerry's

Ongelezen bericht door iedje »

@topicstarter - belachelijk dat soort dingen. volgens mij noemt men dit lokkertjes:P

@ Captain Pervert
niet zeuren over B&J's. Dat koop je toch niet voor een ander? Wij kopen elke week op zaterdag 2 bakken B&J's. Heel duur maar ook heel lekker. Het is ook zeker niet te vergelijken met andere ijsmerken...

Gesloten