LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ikea woonsdag aanbieding kledingkast alleby
Ikea woonsdag aanbieding kledingkast alleby
Ik stapte vanochtend om 10:05 uur (5 minuten na opening) de IKEA in Sliedrecht binnen en kreeg toen gelijk al van het personeel te horen dat de woonsdag aanbieding van 23 februari, een heel mooie en supergoedkope garderobekast, helaas al was uitverkocht. Toch maar even door de winkel lopend zag ik veel teleurgestelde mensen en hoorde ik ook een aantal mensen schelden tegen het personeel, maar ja die kunnen er ook niks aan doen natuurlijk. Dus teleurgesteld maar weer naar huis. Om 11.30 uur hoorde ik op de radio dat alle Alleby kasten bij IKEA al waren uitverkocht dus blijkbaar was het niet alleen bij mijn filiaal. Dit kan toch niet? Ik had een dag vrij genomen van mijn werk hiervoor en ik zal vast niet de enige zijn. Ik zag wel een paar mensen met de kasten naar buiten komen dus ze waren er wel, alleen maar heel weining. Ik vind dit een slechte actie van Ikea!
Re: Ikea woonsdag aanbieding kledingkast alleby
Ook ik stapte vanmorgen met goede moed bij ikea in Hengelo binnen voor de garderobekast maar ben ook van een koude kermis thuis gekomen.
Het leek wel een ware veldslag . Had ik eindelijk mijn gewenste kasten bemachtigd op een kar geladen en dacht bij mezelf die heb ik binnen ben nog even verder gaan kijken en heb voor 30 seconde mijn kar met kasten in een gangpad laten staan en weg was de hele mikmak. Heb mijn beklag gedaan bij het personeel en er was dus niks aan te doen en de kasten waren helaas uitverkocht. [quote][/quote]
De maandelijkse Woonsdag,een dag waarop ikea artikelen tegen fikse korting verkoopt, is gisteren in Hengelo uitgelopen op een ware veldslag. De drukkte was zo groot dat mensen ten val kwamen en enkele mensen snijwondjes opliepen Gisteren werd de garderobekast Allby, normaal gesproken 69 euro, voor 29 euro aangeboden. Toen klokslag 10 uur de deuren van Ikea opengingne, was de drukte zo groot dat er mensen op de trap opzij werden geduwd en nin het magazijn een enorme opstopping ontstond. Een medewerker van Ikea werd onwel. Bezoekers moesten per megafoon tot de orde worden geroepen.Oorzaak is volgens het concern vooral de omvang van het pakket;een loodzware combinatie van twee dozen.
Bron: Dagblad Tubantia
Het leek wel een ware veldslag . Had ik eindelijk mijn gewenste kasten bemachtigd op een kar geladen en dacht bij mezelf die heb ik binnen ben nog even verder gaan kijken en heb voor 30 seconde mijn kar met kasten in een gangpad laten staan en weg was de hele mikmak. Heb mijn beklag gedaan bij het personeel en er was dus niks aan te doen en de kasten waren helaas uitverkocht. [quote][/quote]
De maandelijkse Woonsdag,een dag waarop ikea artikelen tegen fikse korting verkoopt, is gisteren in Hengelo uitgelopen op een ware veldslag. De drukkte was zo groot dat mensen ten val kwamen en enkele mensen snijwondjes opliepen Gisteren werd de garderobekast Allby, normaal gesproken 69 euro, voor 29 euro aangeboden. Toen klokslag 10 uur de deuren van Ikea opengingne, was de drukte zo groot dat er mensen op de trap opzij werden geduwd en nin het magazijn een enorme opstopping ontstond. Een medewerker van Ikea werd onwel. Bezoekers moesten per megafoon tot de orde worden geroepen.Oorzaak is volgens het concern vooral de omvang van het pakket;een loodzware combinatie van twee dozen.
Bron: Dagblad Tubantia
Laatst gewijzigd door stiertjuh op 24 feb 2005 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Mensen, wat zijn jullie vreselijk naief. Ten eerste heeft IKEA altijd van haar kasten een paar (lees: stuk of 10 a 20) op voorraad en deze aanbieding was ook gewoon op voorraad. Dat betekent dat 10 a 20 klanten deze aanbieding kunnen gebruiken. Als er vervolgens 100 klanten voor een kast komen, dan worden er vanzelfsprekend 80 teleurgesteld. Niet de schuld van de IKEA, niet de schuld van de klant (alhoewel: deze had nog vroeger naar IKEA kunnen gaan, er stonden om half 8 al mensen bij sommige filialen had ik begrepen). Het was gewoon OP=OP en het was blijkbaar op.
Dat de inhoud van je kar door een andere klant is meegenomen is niet netjes, maar bij een dergelijk aanbieding is het ook niet slim je kar onbeheerd achter te laten.
Lees ook hier:
Dat de inhoud van je kar door een andere klant is meegenomen is niet netjes, maar bij een dergelijk aanbieding is het ook niet slim je kar onbeheerd achter te laten.
Lees ook hier:
Bron: www.fok.nlKlanten IKEA slaags om aanbieding
Gepost door Bart (veekeend) - Bron: Omroep Brabant
Gepubliceerd: woensdag 23 februari 2005 @ 20:56
Allan24 had ons via de nieuws-submit te melden:
In het Brabantse Son zijn een aantal klanten vanmorgen in de IKEA slaags met elkaar geraakt vanwege een aanbieding. De bezoekers vonden het nodig om met elkaar te vechten om een garderobekast die voor een vriendelijk prijsje te koop was. Elke laatste woensdag van de maand is het een ware stormloop bij de vestiging, in het kader van Woonsdag.
Alle wegen naar de Zweedse woonwinkel zaten compleet verstopt en vijftig man personeel moest ingezet worden. Dit voor met name de afgeprijsde garderobekast, waar een ware run op ontstond. De eerste klanten stonden 's ochtends al om half acht voor de deur, terwijl de kassa's pas om tien uur open gingen.
Tsja wie koopt er dan ook iets bij IKEA. Te duur, te lelijk en veel ontbrekende schroefjes e.d.
Mij zullen ze daar niet aantreffen.
Maar je kunt er op woonsdag wel gratis eten. Heb het vaak gehad, en de gehaktballetjes smaakten heerlijk.
-
@ karr-1
jij zegt
en wat heeft dat met een uitverkochte kast te maken?
jij zegt
wie kan er nu bepalen dat dingen lelijk zijn ?Tsja wie koopt er dan ook iets bij IKEA. Te duur, te lelijk en veel ontbrekende schroefjes e.d
en wat heeft dat met een uitverkochte kast te maken?
Beetje zielig al die mensen die helemaal flippen van een goedkope kast, dat kun je verwachten die drukte van al die schooiers die zo'n kast willen hebben, kinderachtig volkje toch die nederlanders, zodra het om geld gaat wordt er geslagen en geschopt, ohh en het zijn meestal van die 30 40-ers die dat doen die in een fabriek werken. GET A LIFE !
Wat een taferelen voor een kledingkast.. alsof je leven ervan afhangt! Een vrije dag nemen voor een kast te kopen... Dan maar geen kast.....
Ik koop regelmatig bij IKEA. Ik geef de voorkeur aan massief grenen. Tot nu toe is het me altijd nog bevallen.
[quote]@ karr-1
jij zegt Quote:
Tsja wie koopt er dan ook iets bij IKEA. Te duur, te lelijk en veel ontbrekende schroefjes e.d
wie kan er nu bepalen dat dingen lelijk zijn ?
[/qoute]
Dat heet een mening..
jij zegt Quote:
Tsja wie koopt er dan ook iets bij IKEA. Te duur, te lelijk en veel ontbrekende schroefjes e.d
wie kan er nu bepalen dat dingen lelijk zijn ?
[/qoute]
Dat heet een mening..
[/quote]karr-1
Geplaatst op 24 Feb 2005 11:18 door karr-1
--------------------------------------------------------------------------------
Tsja wie koopt er dan ook iets bij IKEA. Te duur, te lelijk en veel ontbrekende schroefjes e.d.
Geplaatst op 24 Feb 2005 11:18 door karr-1
--------------------------------------------------------------------------------
Knappe jongen, nooit bij Ikea komen, weten dat er schroefjes ontbreken, en ook nog eens weten dat het lelijk is
Al bij Jomanda gesolliciteerd???????
Mensen, wat zijn jullie vreselijk naief. Ten eerste heeft IKEA altijd van haar kasten een paar (lees: stuk of 10 a 20) op voorraad en deze aanbieding was ook gewoon op voorraad. Dat betekent dat 10 a 20 klanten deze aanbieding kunnen gebruiken. Als er vervolgens 100 klanten voor een kast komen, dan worden er vanzelfsprekend 80 teleurgesteld
Geloof me, ik werk bij IKEA, en wij hadden om precies te zijn 790 aanbiedingskasten op voorraad (alleen in onze vestiging). Dus geen 10 of 20. Normaal hebben we altijd genoeg van een artikel op voorraad. Er wordt rekening gehouden met gemiddelde verkoop en hoe lang het duurt voordat een artikel vanaf de fabrikant bij ons in de winkel is. En soms is de verkoop zo hoog dat de fabrikant het niet aankan en ja, dan is er weleens geen voorraad in de winkel van een bepaald artikel. Of het product krijgt een aanpassing en dan kan het een tijdje niet verkocht worden. Het was afgelopen Woonsdag inderdaad ongeloof druk. Deze drukte hebben wij ook lang niet meegemaakt en is dan helaas moelijk in goede banen te leiden. Sommige klanten laden 6 kasten op hun kar en hup naar de kassa (waar ze dus 2x afrekenen want 3 per klant was maximum. Heel jammer dat er klanten zonder kast weggegaan zijn. Wij zien liever tevreden klanten want de klant betaalt tenslotte onze boterham...
790 kasten in één filiaal ?
Dat heb ik in Groningen nog nooit gezien
Dat heb ik in Groningen nog nooit gezien
tja groningen, daar gaat nix boven..........
voor alle mensen die de woonsdag aanbiedingen mis lopen, kom gewoon eerder je bed uit!
Het is over het algemeen bekend dat de woonsdag aanbiedingen als warme broodjes verkopen.
Ja voordat er opmerkingen gaan komen je werkt zeker bij ikea. Inderdaad. Logistieke afdeling dus ben goed op de hoogte van de voorraad van de woonsdag aanbiedingen. Maar op een gegegeven moment houd ook de opslag capaciiteit van ikea op.
Inderdaad sluit me erbij aan dat we liever tevrede klanten zien dan klanten ontevrede klanten. Mensen die klagen over te veel schroefjes over te weinig schroefjes....probeer de klaten service eens! Die is niet voor niks 2de geworden dit jaar met service gerichtheid!
Het is over het algemeen bekend dat de woonsdag aanbiedingen als warme broodjes verkopen.
Ja voordat er opmerkingen gaan komen je werkt zeker bij ikea. Inderdaad. Logistieke afdeling dus ben goed op de hoogte van de voorraad van de woonsdag aanbiedingen. Maar op een gegegeven moment houd ook de opslag capaciiteit van ikea op.
Inderdaad sluit me erbij aan dat we liever tevrede klanten zien dan klanten ontevrede klanten. Mensen die klagen over te veel schroefjes over te weinig schroefjes....probeer de klaten service eens! Die is niet voor niks 2de geworden dit jaar met service gerichtheid!
Eerder je bed uitkomen we stonden er al om half 9 en waren een van de eersten en wat betreft de klantenservice van de ikea ik heb een waardebon voor 2 kopjes koffie gekregen. Nou die koffie mogen ze houden om mijn part ik kom er dus nooit weer
mensen maak je niet druk:gewoon een andere kast kopen .
vanwege een verhuizing naar een nieuwe woning zonder (inbouw) kasten, 11 verschillende types kasten gekocht bij Ikea, alles was geheel compleet, geen schroefje te weinig, ook de service bij Ikea is prima, iets ruilen geen probleem, geld terug ook geen probleem, prima zaak.