LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intertoys zet in rekst en op fot 2, krijg er één
Intertoys zet in rekst en op fot 2, krijg er één
Geachte Radar en andere hulp.
Wij hadden voor Sinterklaas bijna alle cadeaus bij intertoys besteld. Zo ook de bouwplaten van banbao. Op de site stond dat je er twee voor die prijs kreeg, bij de grijze bouwplaat stond dit bij de tekst, bij de groene op de foto. Ik was dus in de veronderstelling dat we twee grijze en twee groene besteld hadden, dit stond immers op de site, we kregen één grijze en één groene, had gelijk gemaild, dat ik ervan uitgingen dat we er twee zouden krijgen, ze zeggen dat dit een foutje was en hadden het gelijk aangepast, maar ik wilde de hoeveelheid die ik dacht besteld te hebben. Ze willen niet toegeven en wij krijgen geen geld terug en dus ook niet die twee nog opgestuurd.
Wat kan ik hiertegen doen?
Wij hadden voor Sinterklaas bijna alle cadeaus bij intertoys besteld. Zo ook de bouwplaten van banbao. Op de site stond dat je er twee voor die prijs kreeg, bij de grijze bouwplaat stond dit bij de tekst, bij de groene op de foto. Ik was dus in de veronderstelling dat we twee grijze en twee groene besteld hadden, dit stond immers op de site, we kregen één grijze en één groene, had gelijk gemaild, dat ik ervan uitgingen dat we er twee zouden krijgen, ze zeggen dat dit een foutje was en hadden het gelijk aangepast, maar ik wilde de hoeveelheid die ik dacht besteld te hebben. Ze willen niet toegeven en wij krijgen geen geld terug en dus ook niet die twee nog opgestuurd.
Wat kan ik hiertegen doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 dec 2014 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.
Re: Intertoys zet in rekst en op fot 2, krijg er één
Besteld via internet, dus beroepen op de wet koop op afstand, retour sturen binnen 14 dagen en geld terug.
En dan zelf de verzendkosten dragen? De winkel moet gewoon nog naleveren.
-
Eerst betalen, en dan wordt het opgestuurd, dus dan 1x het product.
Dat is het probleem.
Dat is het probleem.
Uit de algemene voorwaarden, welke u als het goed is ook heeft doorgelezen, aangezien bestellen alleen kan door akkoord te gaan met de voorwaarden:
Dus eerst een officiële klacht indienen, doen ze daar niets op uit, zie bovenstaandeGeschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl).
Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
waarom adverteert intertoys in US dollars?
-
En zetten ze in het Engels, in een ander lettertype dan zij zelf gebruiken dat er in één verpakking twee grondplaten zitten?Frantic2 schreef:waarom adverteert intertoys in US dollars?
Lijkt mij eerder dat er een verkeerde foto is gebruikt.
Kan, maar dat hoeft niet. Intertoys moet gewoon leveren wat ze adverteren en als het fout is dan alsnog de koop ontbinden of de gevolgen van de fout dragen.berndv schreef:Uit de algemene voorwaarden, welke u als het goed is ook heeft doorgelezen, aangezien bestellen alleen kan door akkoord te gaan met de voorwaarden:Dus eerst een officiële klacht indienen, doen ze daar niets op uit, zie bovenstaandeGeschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl).
Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
Retourneren is gratis bij Intertoys dus je kan het gewoon terugsturen en je geld terugkrijgen.
Soms worden er nou eenmaal fouten gemaakt, ze hebben het aangepast op de website en het was heus niet expres want ze hebben echt geen zin in gedoe.
Soms worden er nou eenmaal fouten gemaakt, ze hebben het aangepast op de website en het was heus niet expres want ze hebben echt geen zin in gedoe.