LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Joker aanbiedingen AH
Joker aanbiedingen AH
Ook die reklameboekjes van meneer Appie Hein door de brievenbus gekregen. Die reklamespots van eveneens AH op tv gezien. De JOKER inzetten op produktaanbiedingen. Mooi niet dus!!
Nee, toevallig is sinds het korte bestaan van deze aktie het al twee keer voorgevallen, dat de aangeprijsde artikelen niet voorradig waren. Over lokkertjes gesproken. Kan meneer AH het niet aan! Immers als DIRK v.d. BROEK/ C1000 / EDAH / LIDL /ALDI aanbiedingen hebben, dan is de aanbiedingsvoorraad volop in de schappen uitgestalt.
AH probeer je aandeelhouders een ""voordeelJOKER"" op te plakken en niet de klandizie , die toch al massaal wegblijven.
Doe je best, dan proberen we nog een schijnbeweging naar de ingang. Belachelijk om zo een aanbieding aan te prijzen. Normale prijzen en niet stuiptrekken en maak je akties waar
Nee, toevallig is sinds het korte bestaan van deze aktie het al twee keer voorgevallen, dat de aangeprijsde artikelen niet voorradig waren. Over lokkertjes gesproken. Kan meneer AH het niet aan! Immers als DIRK v.d. BROEK/ C1000 / EDAH / LIDL /ALDI aanbiedingen hebben, dan is de aanbiedingsvoorraad volop in de schappen uitgestalt.
AH probeer je aandeelhouders een ""voordeelJOKER"" op te plakken en niet de klandizie , die toch al massaal wegblijven.
Doe je best, dan proberen we nog een schijnbeweging naar de ingang. Belachelijk om zo een aanbieding aan te prijzen. Normale prijzen en niet stuiptrekken en maak je akties waar
Re: Joker aanbiedingen AH
je kunt deze jokers op elk produkt dat jij wil plakken dus wel goed lezen voordat je commentaar levert
het bonusboekje word door de postbode op WOENSDAG of DONDERDAG bezorgd ,behalve bij de mensen die een nee sticker hebben,maar dat zijn in de winkel de grootste bedelaars voor een joker velletje. dus wacht even af en dan kun je ze tot en met de woensdag er op gebruiken.
Ik zoe zeggen bestel op onze website Klaagbus.nl de VEEL TE DUUR! stickers en plak de AH hiermee vol!
die je eerst heel duur moet kopen ,kun je ook tegen kost prijs aanbieden.
Nou nou, voor sommige mensen is het wel heel erg moeilijk om de regels goed te lezen, je mag namelijk die jokers op bijna alles inzetten, behalve strippenkaarten enzo. eerst lezen, dan pas klagen.
wees nou eens niet zo eigenwijs,
doet de albert heyn ook eens wat hoor, maar net zoals al eerder hier is gezegd. lees toch eens eerst
een actie voor een bedrijf is inleveren, dus geen 10% te duur
doet de albert heyn ook eens wat hoor, maar net zoals al eerder hier is gezegd. lees toch eens eerst
moet ik hier nu nog serieus antwoord op geven. weet je wat mischien een suggestie is. alles gewoon laten voor wat het is, geen acties meer bedenken. dan wordt dit forum ook een stuk leger. of neee wacht dan wordt er weer gezeurd dat er nooit acties worden gehouden.Vinnie
Geplaatst op: 30 Apr 2004 23:10 Onderwerp:
Dus alles is 10% te duur begrijp ik uit hun actie.
een actie voor een bedrijf is inleveren, dus geen 10% te duur
Gisteren boodschappen wezen doen, tot mijn grote ergernis waren bijna alle aanbiedingen uit het bonusboekje uitverkocht, en keek ik tegen lege schappen aan. Ik ontvang het boekje op donderdag, en heb pas zaterdag tijd om boodschappen te doen, maar de aanbiedingen en de stickers zijn maar tot en met zaterdag geldig. Ik vind het één grote nepactie.
AH-jokers. Waardeloos. Als je 's avonds boodschappen wil gaan doen
zijn allerlei gangbare artikelen niet (meer) in de schappen aanwezig.
Gewoon recht toe recht aan alle kortingen in de prijzen doorberekenen.
zijn allerlei gangbare artikelen niet (meer) in de schappen aanwezig.
Gewoon recht toe recht aan alle kortingen in de prijzen doorberekenen.
Zeg Verdediger hoe verdedig jij dan de prijzen van A.H. t.o. de concurrentie als zijnde Bas v.d. Heijden e.d.?
Volgens mij is het zo dat als een product uitverkocht is dat je dan naar de service balie kan en een formuliertje kan halen en dat krijg je alsnog je bonus als het produkt er weer is.
Kim
Kim
das lekker dan kim, moet je weer naar die ballenwinkel toe.
trouwens lekker hoor, jongens ff niet meer thuis naar de wc, want het voor het toiletpapier heb ik een heel klein biefje gekregen dat ik het later op kan halen...... zo'n briefje ziet er ook helemaal niet smakelijk uit op je bord als het vlees wat je wou eten weer eens op is.....
trouwens lekker hoor, jongens ff niet meer thuis naar de wc, want het voor het toiletpapier heb ik een heel klein biefje gekregen dat ik het later op kan halen...... zo'n briefje ziet er ook helemaal niet smakelijk uit op je bord als het vlees wat je wou eten weer eens op is.....
De jokeractie van de heer hein is gelukkig afgelopen. Wat mij opvalt is dat de grootste jokers diegenen zijn die hiervan gebruik hebben gemaakt en de lege stickkervelletjes achteloos hebben weggegooid.
Leve de consumptiemaatschappij van we krijgen nooit genoeg.
Er is genoeg in de winkels en zo niet dan zijn er andere supers.
Nederland is koopziek ondanks dat het slecht gaat met de economie !
Leve de consumptiemaatschappij van we krijgen nooit genoeg.
Er is genoeg in de winkels en zo niet dan zijn er andere supers.
Nederland is koopziek ondanks dat het slecht gaat met de economie !
En zo goed als U bent, heeft U natuurlijk al die lege stickervelletjes opgeraapt en in de prullenbak gegooid!Geplaatst op 03 May 2004 10:37 door bosduivel
Wat een stelletje neuzelaars. Als je wc-papier op is en AH heeft het niet tegen 10% korting, dan ga je het toch lekker ergens anders halen. En als AH het wel weer heeft, kan je het alsnog met korting halen met je bonusbriefje. Waarom moeilijk doen als het makkelijk is? Ga niet naar AH als je het te duur vindt! AH is nu eenmaal duurder door uitgebreider assortiment, ander personeel, ruimere winkels en dergelijke. Service kost nu eenmaal ook geld!
Begrijp dan toch eens dat je niet voor een kwartje op de eerste rij kan zitten.
667, neighbour of the beast
Begrijp dan toch eens dat je niet voor een kwartje op de eerste rij kan zitten.
667, neighbour of the beast
uhhhh waar staat die Ah van jou???? bij mij is het gewoon een winkel zoals alle anderen hoor...
A.H. alleen de prijs is anders
Nee beste Gast, het is niet A.H., allen de prijs is anders, dat is H.A. (Hans Anders).Geplaatst op 05 May 2004 16:04 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
uhhhh waar staat die Ah van jou???? bij mij is het gewoon een winkel zoals alle anderen hoor...
Ik ben het helemaal met 667 eens. Albert Heijn is een veel completere winkel en daar betaal je dan ook meer voor.