LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten voor Symphonica in Rosso via Vespro

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
fruit01

Kaarten voor Symphonica in Rosso via Vespro

Ongelezen bericht door fruit01 »

Vanaf juni had Dubbelfrisss de actie dat men met 10 actiecodes een tweede kaartje voor Symphonica in Rosso met Paul de Leeuw gratis kreeg. Vanaf het begin heb ik de nodige pakken Dubbelfrisss gekocht zodat ik in totaal 4 kaarten kon bestellen (2 betalen en 2 gratis).

Zodra het op de betreffende site eindelijk mogelijk was om de kaarten te bestellen heb ik dit gedaan. Tevens was het mogelijk om aan te geven in voor welk vak je kaarten wilden bestellen. Dat heb ik toen uiteraard gedaan.Dit was eind juni 2007.

1 augustus is het betreffende bedrag voor de bestelde kaarten eindelijk afgeschreven, dit was erg handig zo midden in de vakantieperiode. Volgens de bevestigingsmail welke ik bij mijn bestelling had ontvangen zou ik binnen 30 dagen mijn kaarten in huis hebben.

1 oktober had ik nog steeds geen kaarten ontavngen en heb ik eens een mail gestuurd mt het verzoek waar mijn kaarten bleven. Na drie pogingen zonder enige reactie heb ik een brief geschreven. Er was een telefoonnummer wat je kon bellen voor € 0,35 per minuut. Maar daar kwam eerst een bandje en voordat je iemand aan de lijn kreeg was je zo 5 minuten verder.

Op een brief werd gereageerd. De kaarten waren onderweg. Twee eken later had ik nog geen kaarten. Toen bleek dat het bedrijf VESPRO de actie in de naam van Dubbelfrisss (frieslandfoods) uitvoerde.

Dubbelfrisss reageerde uiteindelijk wel, maar VESPRO was van mening dat geen bericht goed bericht was. Niets bleek minder waar.

Uiteindelijk heb ik mijn kaarten gekregen, maar wat bleek het waren totaal niet de kaarten voor het vak dat ik besteld had. Tijdens het reserveren van mijn kaarten voor Symphonica in Rosso op 7
november te Gelredome, had ik rang 2 vak 105 aangegeven.
Dat weet ik nog zo goed omdat we dan links op het podium zouden kijken. En omdat vak 104 voor promotionele doeleinden was gereserveerd. Nu had ik mijn kaarten gekregen en die warenn voor vak 221 rij 38 stoel 85-88. Aan de overkant én een rij hoger.

Wat is het nut van een plaats aangeven, wanneer hier geen rekening mee wordt gehouden? Alles heeft al zo veel moeite gekost en nu krijg ik ook nog kaarten voor de verkeerde plaatsen.
Sorry hoor, maar dit ging te ver. Maar ik wilde mijn kaarten zoals ik deze besteld heb: Vak 105.

Ik heb een klacht gestuurd naar VESPRO, maar als reacie krijg je dan een suf mailtje dat er niets aan gedaan kan worden. Een serieuze reactie op mijn klacht hebik niet meer gekregen. Frieslandfoods heeft wel gereageerd, maar zij konden hier niets aan doen. Zij hadden dit uitbesteed ....aan VESPRO.

IK WAARSCHUW IEDEREEN PARTICULIEREN EN OOK BEDRIJVEN, PAS OP VOOR VESPRO. LET OP WAT JE AFSPREEKT EN CONTROLEER TRIPPLE OF ZE HET NAKOMEN. WANT KLANTGERICHTE SERVICE OF KLACHTBEHANDELING DAAR ZIJN ZE NIET ECHT 'GOED'IN.

bashattum

Re: Kaarten voor Symphonica in Rosso via Vespro

Ongelezen bericht door bashattum »

Bij het invullen van de codes op de website van Dubbelfris kreeg ik de melding dat ik een prijs had gewonnen. Twee vip-kaartjes voor het concert werd mij later aan de telefoon. (35ct per min.!!!)
Na een aantal weken nog niets gehoord, ook geen email of brief. Daarop eens gebeld met DubbelFris. 'Ja er zijn wat problemen, de kaarten worden over twee weken verzonden' kon mij een mevrouw aan de telefoon melden. Na drie weken nog niets ontvangen. Op emails wordt uberhaupt niet gereageerd dus maar weer gebeld. 'Het klopt inderdaad, u bent een van de winnaars zie ik. De kaarten gaan morgen (vrijdag) de deur uit, dus uiterlijk maandag zouden ze op de deurmat liggen.'
Maar helaas, wederom verzonnen verhaaltjes aan de telefoon. Uiteindelijk heb ik niets ontvangen, ik ben dus ook niet naar het concert geweest. (omdat ik kaartjes had gewonnen, geen extra besteld) Ik vraag me af of de actie wel echt was. Naderhand nog een brief gestuurd, 9 november, maar tot op heden geen reactie gehad.

Hoe lang duurde het bij u voordat u een reactie ontving op uw brief?

fruit01

Re: Kaarten voor Symphonica in Rosso via Vespro

Ongelezen bericht door fruit01 »

Jammer te horen dat het zo bij je gelopen is. Want er waren inderdaad kaarten te winnen. Emailberichten daar wordt inderdaad niet op gereageerd. Brieven met een scherpere en kritische toon een beetje. Ik heb zelf een officiële klacht ingediend en daar regaeerde men pas op en dan nog na 3 herhalingen. Je mag aannemen dat zulke bedrijven wel een goede klachtenprocedure hebben volgens NEN of ISO normeringen, helaas.

Mijn advies is stuur een klachtenbrief naar Friesland Foods én naar Vespro waarin je duidelijk verteld wat er gebeurd is en welke reacties je hebt gekregen. Je hebt recht op de gewonnen kaartjes, dus vraag welke alternatief ze je zullen bieden hiervoor. Laat je niet afschepen met een cd-single. De aanhouder wint, al is de 'winst' in vergelijking met alle energie die je erin stopt wel erg ongelijk.

Succes.

Gesloten