LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kamer van koophandel

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
paulkraus

kamer van koophandel

Ongelezen bericht door paulkraus »

Wellicht niet helemaal een consumenten item, maar graag wil ik de radio commercial van de KvK nomineren voor de warmste en koude douche!!

Het is voor het eerst dat er in een commercial de hele waarheid wordt verteld. In dit radio spotje is duidelijk te horen dat de adverteerder (de KvK) namelijk een oplichter is. En dat zijn ze in werkelijkheid dus ook! :(

Bij inschrijving betaal je ongeacht de aanvangsdatum voor een heel jaar (dus ook in december), zij zijn verplicht gesteld om je bij aan te melden als je een bedrijf begint. Ook oplichters, hennepplantages en drugs dealers zouden zich behoren te melden en verlenen voor de inschrijving geen enkele waarborg voor kwaliteit of betrouwbaarheid en voor elke dienst moet je betalen.

Met zoveel startende ondernemers is het wellicht een item om verder te bekijken.

Dilbert29

Re: kamer van koophandel

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Bij inschrijving betaal je ongeacht de aanvangsdatum voor een heel jaar (dus ook in december), zij zijn verplicht gesteld om je bij aan te melden als je een bedrijf begint.
Mijn eerste reactie is "Ja en?" Ze bieden er ook een hoop service voor lijkt mij....

paulkraus

Ongelezen bericht door paulkraus »

Noem mij een service die zij bieden. Let op, een service is volgens het woordenboek een kosteloze dienstverlening!!

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En de mensen die er werken en de panden die ze bezetten betalen ze van .......

I rest my case....

Gesloten