LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kango reclame folders (de Buidel)

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lind@

kango reclame folders (de Buidel)

Ongelezen bericht door lind@ »

misschien past dit onderwerp hier niet maar ik heb al ruim 4 weken geen
reclamefolders gekregen waaronder De buidel van kango
eerst heb ik gebeld met hun het zou uitgezocht worden en ik zou terug gebeld worden,mooi niet geen telefoon gehoord :?
toen een weekje later maar een mail gestuurd met mijn beklag dat was dus verleden week,nog niks vernomen van dat mooie bedrijf dat op hun website ook nog eens discrimineert vind ik dan
Ze beweren dat ze proffesionelen volwassen medewerkers in dienst hebben ipv scholieren en studenten(die denk ik in hub ogen het niet goed doen ofzo?)nou de krantenjongen die hier iedere ochtend voor dag en dauw de krant brengt is ook scholier dus wat bedoelen ze nu eigenlijk.
ook staat er dat iedere reclamebezorger een mobiel heeft zodat er meteen contact kan worden gelegd en nabezorging plaats kan vinden.
Ik vraag me af of hun enkelt dit bedoelen voor de betalende klant want dat is ook mogelijk volgens mij.

ik wil ook wel weer eens een kruidvat,zeeman,belcompagny krantje in mijn bus ik heb ook geen ja/nee sticker dus daar ligt hetook niet aan

zijn er meerdere mensen die dit ook hebben
ik woon in Amsterdam in de randstad

nog even de link hier
http://www.kangobezorgers.nl/klachten.php

lind@

Re: kango reclame folders (de Buidel)

Ongelezen bericht door lind@ »

ik reageer maar even op mijn berichtje
vandaag 2 busjes voor de deur van kango :shock:
wel 6 mensen en 2 daarvan belde aan bij mij
alstublieft mevrouw de buidel,Ik ben de floormanager en omdat u geklaagd heeft kom ik u persoonlijk de buidel brengen onze exuces
voor het ongemak maar het kwam omdat we vakantiehulpjes aan hadden genomen :roll:
maar tis wel een heel leuk gebaar en een service
dus bijdeze Bedankt kango!!
kan ik ook weer eens koopjes halen :lol:

Gesloten