LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kellogg's Lepel actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
PJ Koele

Kellogg's Lepel actie

Ongelezen bericht door PJ Koele »

Mijn ouders hadden voor mijn zoontje Auron een geresonaliseerde lepel willen bestellen via de actie van Kellogg's, waarbij in de actievoorwaarden staat dat 'alles mag, zolang het maar niet ongepast of beledigend is'.
Kennelijk vind Kellogg's de naam Auron ongepast, want het wordt niet toegestaan. Dan blijkt dat lang niet alles mag, maar dat de tekst in een whitelist moet staan. A. Koele mag niet, en vele andere combinaties blijken ook niet geldig.
Wat onderzoek op internet brengt aan het licht dat er meer mensen zijn die de naam van hun kindje niet op de Kellogg's lepel mogen laten afdrukken...
Op een mail naar de consumentendienst van Kellogg's wordt tot op heden niet gereageerd.
Enigszins teleurstellende actie van Kellogg's.

Mucha

Re: Kellogg's Lepel actie

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Auron

Een uit 2010 en een uit 2013. Wel een hele unieke naam.

Kan een geboortekaartje ook niet overtuigen ?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Auron, mooie naam....
u kunt ook een briefje sturen naar Kellogg Consumentendienst Antwoord nr: 11102
5200 VC 's Hertogenbosch ( met idd bv een geboortekaartje erbij + de codes ) en het verzoek om een gepersonaliseerde kinderlepel te maken. Succes!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Auron is zo te zien ook een karakter in het computerspel final fantasy X, misschien dat dat de reden is? Alhoewel dan Mario ook niet zou mogen bijvoorbeeld. :wink:

sweet-devil

Ongelezen bericht door sweet-devil »

moederslink schreef:Auron, mooie naam....
u kunt ook een briefje sturen naar Kellogg Consumentendienst Antwoord nr: 11102
5200 VC 's Hertogenbosch ( met idd bv een geboortekaartje erbij + de codes ) en het verzoek om een gepersonaliseerde kinderlepel te maken. Succes!
Dit lijkt me een goede oplossing mits TS zoveel moeite ervoor wil doen natuurlijk. :D
Ligt er maar net aan hoe graag hij/zij 't wil!

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Bezopen voorwaarden van Kellogg's. Zou de lepel niet eens meer willen. Mag zeker de Marokkaanse naam Abdel Kader ook niet. Als er zonder morren bij de Burgerlijke Stand de naam Auron is ingeschreven (waarom niet, mooie naam); wat zou Kellogg's dan daarin te zeggen hebben.

dravertje

Ongelezen bericht door dravertje »

Ook ik zit al weken te wachten op een reactie van Kelloggs.

crazyme

dravertje schreef:Ook ik zit al weken te wachten op een reactie van Kelloggs.
Bel ze op.

dravertje

Crazyme,

Als je mijn andere topic hebt gelezen over die lepel dan kun je lezen dat ze niet op mails reageren en het 0800 nummer zo dood is als een pier. Ik probeer ze nu al weken te bellen en te mailen en heb zelfs een brief geschreven. Type maar eens klacht kelloggs lepel in op internet, dan zul je zien hoeveel mensen al maanden wachten op lepels en kommetjes van vorige acties.

crazyme

dravertje schreef:Crazyme,

Als je mijn andere topic hebt gelezen over die lepel dan kun je lezen dat ze niet op mails reageren en het 0800 nummer zo dood is als een pier. Ik probeer ze nu al weken te bellen en te mailen en heb zelfs een brief geschreven. Type maar eens klacht kelloggs lepel in op internet, dan zul je zien hoeveel mensen al maanden wachten op lepels en kommetjes van vorige acties.
Misschien moet je wat duidelijker zijn in dit topic.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

moederslink schreef: u kunt ook een briefje sturen naar Kellogg Consumentendienst Antwoord nr: 11102
5200 VC 's Hertogenbosch
Nog maar een x .
Heb je dit adres al geprobeerd?

dravertje

Moederslink en Crazyme, ik reageer op een topic van p. Koele die al een tijd geen reactie heeft ontvangen.
Jullie suggesties heb ik allang meerder keren uitgevoerd, zoals ik ook al in een reactie aan crazyme had omschreven. Feit blijft dat Kelloggs niet reageert.

crazyme

dravertje schreef:Moederslink en Crazyme, ik reageer op een topic van p. Koele die al een tijd geen reactie heeft ontvangen.
Jullie suggesties heb ik allang meerder keren uitgevoerd, zoals ik ook al in een reactie aan crazyme had omschreven. Feit blijft dat Kelloggs niet reageert.
Dan kun je een rechtszaak beginnen.

Of je er bij neer leggen.

Of wachten.

Gesloten