LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kortingsbon Gamma wassen neus
kortingsbon Gamma wassen neus
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe hogedrukreiniger.
ik had er bij de gamma eentje gezien voor 292 euro.
Nu zou er afgelopen zaterdag een demonstratie zijn van Karcher en ik had zo'n reclame folder gehad met van die 20% kortingsbonnen. Ik zaterdag naar de Gamma, hadden ze de prijs van deze hogedrukreiniger eerst maar eens opgeschroefd naar 385 euro, dus zelfs met 20% korting was hij nog duurder als voorheen.
Ik weet dat je bij alle bouwmarkten veel te veel betaald voor je spullen en dat het slecht gaat met de bouwmarkten, maar dit vind ik toch best triest.
Nu zou er afgelopen zaterdag een demonstratie zijn van Karcher en ik had zo'n reclame folder gehad met van die 20% kortingsbonnen. Ik zaterdag naar de Gamma, hadden ze de prijs van deze hogedrukreiniger eerst maar eens opgeschroefd naar 385 euro, dus zelfs met 20% korting was hij nog duurder als voorheen.
Ik weet dat je bij alle bouwmarkten veel te veel betaald voor je spullen en dat het slecht gaat met de bouwmarkten, maar dit vind ik toch best triest.
Re: kortingsbon Gamma wassen neus
Effe bij Praxis kijken misschien?? Die hebben ook een actie.
[off-topic opmerking verwijderd door de Moderator]
Google eens, er zijn genoeg aanbiedingen.kokka schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe hogedrukreiniger.
Iemand vond het toch geen consumentenkwestie, heeft het blijkbaar gemeld.
-
Maar ontopic: kon je die bon van de Gamma dan niet bij de praxis inleveren dan, of zoiets? Of had die de prijs van die Karchner ook al verhoogd? Ze hebben het moeilijk, die bouwmarkten, maar ze zorgen er heus wel voor dat ze niks tekort komen...
Maar ontopic: kon je die bon van de Gamma dan niet bij de praxis inleveren dan, of zoiets? Of had die de prijs van die Karchner ook al verhoogd? Ze hebben het moeilijk, die bouwmarkten, maar ze zorgen er heus wel voor dat ze niks tekort komen...
ik hoef ook niet perse deze van de gamma te hebben, maar ik vond het nogal asociaal om op deze manier met ' kortingen ' te strooien.ciske schreef:Effe bij Praxis kijken misschien?? Die hebben ook een actie.
als het wel een normale actie was geweest, dus als hij echt goedkoper was had ik hem waarschijnlijk wel gekocht.
kokka schreef: ik hoef ook niet perse deze van de gamma te hebben, maar ik vond het nogal asociaal om op deze manier met ' kortingen ' te strooien.
als het wel een normale actie was geweest, dus als hij echt goedkoper was had ik hem waarschijnlijk wel gekocht.
Ik snap wat je bedoelt kokka, maar bij de praxis heb ik ervaren dat ze wel de actie nakomen, daar waar gamma het laat afweten.
Geruzie en andere off topic berichten zijn verwijderd. Graag on topic en conform de gedragsregels verder gaan. Beschuldigingen / verdenkingen / verdachtmakingen kun je melden per PB of mail bij de Moderator, niet in topics.
Ciske,
ik zal eens een kijkje nemen bij de praxis. bedankt
kokka, ik weet niet of ze hebben wat je zoekt, maar de actie is tot 7 april.
succes.
succes.
Als de gamma prijs na de actie weer verhoogt is, kan je overwegen een klacht in te dienen bij consumentenautoriteit:
http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in
http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in
kokka schreef:Ciske,
@Kokka
Welk typ wil je graag hebben?
Er zijn reinigers vanaf 70 t/m 800 euro in de handel.